“Good!!”
Anmeldelse av New York Pasta Garden

New York Pasta Garden
Vurdert som nr. 21 av 480 Restauranter i Key West
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Romantisk, Store grupper
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

God mat og god service! Tok ikke lang tid og få maten. Fikk også med nydelige hvitløks rundstykker!! Ok pris.

Dato for besøk: august 2018
Takk, StineJeanette

Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Vi dro hit flere ganger, da maten var utrolig god. Hyggelige ansatte og bra service. Stort pluss for gigantiske rødvinsglass!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 112anen
Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

Dette var en trivelig restaurant litt bort fra hovedgaten og med mindre støy enn i Duval str. Koselige omgivelser og meget service innstilt kelner, jobbet der i 20 år. Ga gode anbefalinger både rundt maten og Key West generelt. Maten var smakfull, men overrasket ikke. Vil du spise pasta, er dette et godt valg.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, ChrCap17
Anmeldt 24. april 2017 via mobile enheter

Har vært i Key West flere ganger. Denne restauranten er blitt vår favoritt. Kjempegod mat og hyggelig betjening

Dato for besøk: april 2017
1  Takk, IngerW120
Anmeldt 8. juni 2016 via mobile enheter

God mat og drikke, hyggelig betjening! Samtlige 11 av oss var fornøyd med maten. Trivelig atmosfære i bakgården. Gratis hvitløksbrød som forrett gjorde seg også godt.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Elise S

Reisende som så på New York Pasta Garden, så også på

Key West, Florida Keys

Har du vært i New York Pasta Garden? Del dine erfaringer!