“Fantastisk lunch og service”
Anmeldelse av Santiago's Bodega

Santiago's Bodega
Vurdert som nr. 13 av 388 Restauranter i Key West
Kjøkken: Europeisk
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Levering, Privat middag, Reservasjoner
Anmeldt 2. februar 2019

På dagstur fra Miami Beach var det lunch som sto først på planen. Basert på anmeldelser på TA valgte vi Santiago's, og det skulle vi ikke angre på. Meget hyggelig service og fantastisk mat. Vi satt ute og den meget hyggelige kelneres stod for underholdningen ved at han holdt de lokale hønene i sjakk med en ganske stor vannpistol. Vi prøvde litt forskjellig tapas og alt var godt, spesielt pitabrød og hummus. Kan virkelig anbefales!

Takk, Tommy G

Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk sted som vi ble anbefalt av hotellet vi bodde på. Vil nok være lurt å bestille bord da det virket som en populær restaurant m kø utenfor. Nydelig tapas retter. Kan virkelig anbefale laks (jeg er fra Norge og er kresen på laksen) og indrefilet rettene, kunne bare spist de så utrolig gode var de. De to andre vi prøvde var også kjempedeilige. Kelneren var utrolig hyggelig og hjelpsom. Må prøves.

Takk, Ritas_world_journey
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Må oppleves, helt fantastisk! Herlig betjening som la til rette for et flott måltid. Vi hadde ikke reservert bord men de gjorde alt de kunne for å få oss inn, 7 personer!
Anbefaler å reservere bord i forkant.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, evabauerj
Anmeldt 4. oktober 2017 via mobile enheter

. Et helt utrolig måltid. Vi spurte etter anbefalinger og sa bare ja-takk. Fantastisk service og fin pris.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, OskarA471
Anmeldt 4. desember 2016 via mobile enheter

Vi er fire venner som gikk dit for tapas etter anbefaling her på TripAdvisor. Ein fantastisk matopplevelse. Vi ba servitøren bestemme for oss, og alt han kom med var til å få tårer i augene av. Endte på 8 rettet vi delte, inkludert sjokoladeboller som siste rett. Alt smakte prima, men spareribben vi fikk toppet alt. Kommer absolutt tilbake!

Dato for besøk: desember 2016
1  Takk, 346knuts

Reisende som så på Santiago's Bodega, så også på

Har du vært i Santiago's Bodega? Del dine erfaringer!