“Nydelig biff”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 12. august 2017 via mobile enheter

Nydelig biff i ok omgivelser. Hadde gitt fem stjerner dersom kelneren ikke hadde fjaset så mye. Greit med hyggelige og morsomme kelnere, men synes det blir for mye når kelneren forstyrrer med fjas mens man spiser.

Dato for besøk: august 2017
Takk, RB844

Anmeldt 20. mars 2017

På "stripa" i Kissimme er denne mitt førstevalg etterfulgt av Bahama Breeze. Har spist Flo´s filet minst 10 ganger. Flott service og valuta for pengene. For de ekstra sutne er Outlaw Ribeye en halvkilos fornøyelse. Bestill på flere sides og nyt smakene.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, MrOdin
Anmeldt 21. juli 2016 via mobile enheter

Beste måltidet i løpet av oppholdet vårt i Florida. Koselig atmosfære, utrolig god mat og hyggelig betjening.

Takk, Shauri82
Anmeldt 20. juli 2016 via mobile enheter

LongHorn Steakhouse tilbyr flott lokale med mye stemning og atmosfære. Biffen er den møreste og beste en kan spise i Orlando.

Takk, Henrik A R
Anmeldt 2. juli 2016

Var her med familien. Vi spiste burger og spareribbs. Spareribben var fantastisk bra! Prisnivået er greit. Lokalene er det man forventer av en restaurant som heter Longhorn. Servicen er topp. Anbefaler dette stedet.

1  Takk, Asgeir L

Reisende som så på LongHorn Steakhouse, så også på

Kissimmee, Sentral-Florida

Har du vært i LongHorn Steakhouse? Del dine erfaringer!