Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Vi var 3 par som hadde vært på cruise, og tok en overnatting i Miami før hjemreise. Hotellet ligger veldig sentralt. God kommunikasjon med trikk som går over bakkeplan. Den er gratis. Rommene hadde store gode senger og var rene og pene. Prisen var helt grei. Veldig dyrt i baren, samt dyrt med frokost!

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Jorunn R
Anmeldt 30. november 2017

Bodde her to netter. Legg litt ekstra i å få utsikt mot havnen og down Town. God service er gjennomgående på dette hotellet. Rommene var rene og stilfulle, selv om de etter min mening var innredet for "mørkt". Men hotellet anbefales og jeg bor gjerne her igjen.

Dato for oppholdet: november 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Hilton Hotels & Resorts
Takk, Tore R
Anmeldt 19. oktober 2014

Vi bodde her en natt før vi skulle fly hjem til Norge. Hotellet var slitt og trist. Dårlig service. Kort gangavstand til butikker og kafeer. Utsikten var god. Alt i alt så var ikke dette Hotellet for oss. Vi bor ikke her igjen!

Dato for oppholdet: januar 2014
Takk, Vikingwoman_74
Anmeldt 30. april 2013

Et greit hotell midt i et foretnings distrikt. Ville nok ikke bodd her hvis jeg skulle tilbringe mange dager i Miami. De serverte en deilig frokost og hadde fine lokaler. Kan gjerne bo her igjen for en kortere periode.

Romtips: Prøv å få rom høyt oppe da får du flott utsikt.
Dato for oppholdet: april 2013
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Torunn Secilie L
Anmeldt 14. juli 2010

Dette hoteller for deg veldig mye for hva du betaler.
Bra service og bra rom!
Ligger litt usentralt om det ønsker kort vei til stranden, men har du bil så er det ikke mere enn maks 10 min og kjøre.

Veldig fin utsikt over byen.

Dato for oppholdet: juli 2010
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Finn
Takk, rfosaas