Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Veldig flott hotell.
Fin beliggenhet i sentrum av Miami, i gangavstand fra havnen.
Gode fasiliteter på hotellet.
Gangavstand til gratis bane.
Flott anlegg med bassengområde.
Trivelig betjening.
God service
Fantastisk mat.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, NormannL5
Ericka N, General Manager på Kimpton EPIC Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mars 2018

Normann L: Tusen takk for at du tok deg tid til å forlate din fantastiske tilbakemelding! Jeg er så glad at du var i stand til å dra nytte av vår fantastiske eiendom og alt den har å tilby. Jeg kunne ikke enig mer om vår plassering også, det gjør for en EPIC opplevelse med restuarunts og hendelser gjennom ut het nonhborhood. Forhåpentligvis ser vi igjen snart!

Anmeldt 16. januar 2018 via mobile enheter

Et meget godt hotell tvers igjennom, nydelig resepsjon, store rom med behagelige senger og sengetøy. Godt renhold og ikke minst utrolig bra service over hele linja. Gratis vin i resepsjonen hver dag mellom 17,00 og 18,00 gjør at døgprisen reduseres i forhold til inntak. Flott takterrasse med svømmebasseng, bar og restaurant. Beliggenheten er midt i blinken.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, egilsen
Ericka N, General Manager på Kimpton EPIC Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2018

egilsen: Takk skal du ha så mange til deres anmelde. Det gjør oss så glad for å vite at du likte oppholdet hos oss. Vi håper å ønske deg velkommen tilbake igjen i fremtiden.

Anmeldt 30. november 2017

Kjempefint hotell med god beliggenhet. Kort vei til cruisehavna dersom du skal eller kommer tilbake fra cruise og trenger overnatting. Betalte under 10 dollar for taxi (Uber) til cruisehavna. Stort rom med kjempestort bad. Frokost kjøpte vi på Whole Foods (matbutikk med buffetstyle restaurant inne hvor vi kjøpte mat og tok med tilbake til hotellet) bare 5min fra hotellet.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Lotus439
Ericka N, General Manager på Kimpton EPIC Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2017

Lotus439: Takk så mye for din fantastiske anmeldelse! Vi kunne ikke vært lykkeligere du likte oppholdet ditt så mye! Vi håper å ønske deg velkommen snart igjen!

Anmeldt 16. november 2016

Det første som møter deg når du kommer opp innkjøringen er smil og imøtekommenhet. Dette gjelder hele hotellets betjening. Vi bodde her to ganger på vårt siste besøk i Florida da det er kort vei til flyplassen.

Første gangen bestilte vi på Epic29, og selv om vi hadde fått beskjed om at de skulle ha egen glutenfri mat i loungen var ikke dette tilfellet. Det ble bestilt opp mat når jeg påpekte dette, men det burde ikke være nødvendig når dette er avtalt på forhånd. Vi fikk for øvrig tilbakebetalt ekstraavgiften som Epic29 koster.

Ved å melde seg inn i Kimpton Karma før oppholdet får du gratis internett.

Anbefaler å bestille rom med utsikt!

Som innercircle medlemmer fikk vi oppgradert rom begge nettene, men velkomsthilsen/snack manglet.

Romtips: Anbefaler rom med utsikt. Kan være støy fra bassenget på dagen med høy musikk, men utsikten er fantastisk.
Dato for oppholdet: november 2016
Takk, 419anitag
Ericka N, General Manager på Kimpton EPIC Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2016

Anita g:

Thank you so much for taking the time to reach out to us. It sounds like we could have done a little bit better though. I am sorry to hear that your experience was not as flawless as it could have been. Hopefully we can have another chance to show you what we are capable of.

Anmeldt 11. oktober 2016 via mobile enheter

Rommene var store, fine og rene. Sengene var gode, og utsikten fantastisk. Vi ble plaget med støy første natten, men fikk byttet rom neste dag (det var ikke noe ledig første natten). Begge rommene var like bra. Bassengområdet var også bra. Spa-avdelingen og treningsrom det samme.
Det går en gratis trolley forbi hotellet, med den kan man komme seg de fleste steder (om man ikke har det travelt).

Hotellet låner også ut sykler.

Whole food market ligger rett ved hotellet!

Uten tvil et hotell som lever opp til sitt navn!

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, rairam
Ericka N, General Manager på Kimpton EPIC Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2016

rairam:

Woah, what an incredible review. It sounds like you had a great time in Miami. We are sorry to hear about the noise the first night but glad that it could be resolved so expeditiously. Can't wait to show you more of the city on your next trip to Miami.