“God mat! ”

Vurdert som nr. 150 av 953 Restauranter i Miami Beach
Omgivelser: City Center
Omgivelser: City Center
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Kom hit for å spise middag. Valgte en rett etter anbefaling fra servitøren siden vi ikke er vant til cubansk mat. Den var supergod! De hadde også gode drinker og god service.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, kaia80
EduardoAraoz, Propietario på Havana 1957 Ocean Drive, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Thank you for your business and for leaving your review. We're glad you joined us and enjoyed your visit.

Anmeldt 6. juli 2018

Vi valgte denne restauranten etter å tilfeldig ha gått forbi mens vi ette etter en annen i samme område.
Helt grei spiseplass langs gaten eller inne, vi valgte å sitte ute men bordene nærmest altan hadde vifter som var noe sjenerende.
Det tok litt lang tid å få maten servert, i mellomtiden ble vi fulgt godt opp med nødvendig drikke. Grei betjening og vennlige betjening som sto på for at vi skulle få et godt måltid.
Ligger i gangavstnd fra de fleste hotellene, vi foretrakk å gå langs strandpromenaden om kvelden etter dette besøket, ingen trafikk og stille og fredelig.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, thorekib
Anmeldt 4. februar 2018

Dette var en plass jeg ikke vil spise igjen. Maten var rett og slett ikke god. Vi var 3 stk, og 2 av oss klarte rett og slett ikke å spise det som ble servert.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Persteinskog
Anmeldt 21. januar 2018

En kjempefin plass, meget hyggelig personell, fin meny og helt ok smak, en fin plass på dagtid som på kveldstid, kan anbefales.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, John H
Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Har vært på Havana Espanola way tidligere, ikke imponert over maten den gang. Heller ikke nå da vi besøkte Havana på Ocean Drive. De har 2 hummer retter på menyen, hvorav den ene er en sjefens spesial. Denne bestilte jeg, uten å spørre om prisen og ble svært overrasket da regningen kom. Spesial retten var vesentlig dyrere enn andre retter på menyen og servitør gjorde ingen tegn til å nevne dette ved bestilling. Tok dette opp med servitør hvor hun var enig i at hun burde sagt hva retten kostet, men at flere kunder oppfattet det negativt når pris ble nevnt. Negativt i den forstand at "skulle ikke jeg ha råd til dette". Høres veldig rart ut. Det var heller ingen vilje til å imøtekomme oss. Overpriset mat, som ikke stod til forventningene i det hele tatt. Vår siste gang på Havana.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, NinaES2013
EduardoAraoz, Owner på Havana 1957 Ocean Drive, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2017

Hi Nina ES2013,

We appreciate your kind of feedback and will address your concerns with kitchen and staff as it is not our standard for superb service and excellent quality. We do hope you will join us again at any one of our 5 locations for a better experience. Thank you for your review.

Har du vært i Havana 1957 Ocean Drive? Del dine erfaringer!