Anmeldt 2. juli 2016 via mobile enheter

Dette er det reneste hotellet vi har vært på. Flott beliggenhet rett ved sjøen. Store rom, med 2 Queensize senger og dobbel sovesofa. Husk å legge på 25 dollar natten for bruk av solsenger mm. Frokost koster 18!folkar. Parkering koster 37 dollar natten. 15 dollar for taxi inn til sentrum. Husk å ha små dollarsedler da amerikanere ser på 50 dollarsedler som enorme sedler de "aldri" kan veksle. Ellers står det skrevet "gi meg tips i pannen" på alle som jobber på dette hotellet, noe som trekker litt ned på totalinntrykket.

Opphold: juli 2016
Takk, finnove
Anmeldt 22. april 2016

Flott hotell, men ligger litt usentralt hvis man vil gå til butikker og restauranter. Vi skal tilbake til Miami til høsten, men velger da et hotell litt lengre ned på south beach. Utolig deilig med et barnefritt basseng i høyden.

• Opphold: september 2015, reiste som et par
Takk, Trine-Lise M
Anmeldt 4. august 2015

Vi tilbragte 10 netter her og er storfornøyd. Det eneste var at de slet med heisene, så tok lang tid å få heis. Vi hadde en suite med 2 soverom - fantastisk!! Litt dyr restaurant, savnet litt mer utvalg til noe rimeligere priser (mat/drikke). Men stedet var supert!!

• Opphold: juli 2015, reiste med familie
Takk, GydaW
Anmeldt 27. februar 2015 via mobile enheter

Hotellet var nydelig, med to bassenger. Beliggenheten var dårlig i forhold til resturanter og butikker. Men det lå rett på stranda. Alt var dyrt på hotellet. Vann, frokost, lunsj, middag. Rommet våres var en suite, med to bad, en stue og soverom, nydelig utsikt til både havet og byen. Anbefaler for de som har tjukk lommebok.

Opphold: oktober 2014, reiste som et par
Takk, Lisa A
Anmeldt 1. november 2014 via mobile enheter

Et stort og greit hotell, med bra standard på rom og personell som gjør sitt beste.
Styr unna frokostsalen, hvis du ikke har spesielt god tid. Der manglet det meste hele tiden, og i tillegg må du betale ca 30 dollar pr dag for dette, og stort stå i kø for å vente på at de fyller opp.

En er avhengig av Taxi for å komme til gode restauranter og shopping. Leiebil lønner seg å bestille selv, på nettsidene til utleieselskapene.

Opphold: september 2014
Takk, Terje B