7 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 385
AlgotelsUSD 377
ZenHotels.comUSD 395
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Det som trekker opp er svært god service fra samtlige ansatte. Dette får de toppkarakter på! Renholdspersonalet gjorde også en veldig god jobb på rommet vårt, føltes alltid rent. Topp med kort vei til strand, og at det var basseng på taket. Det som trekker ned er at man ikke har utsikt i det hele tatt, bare rett over i en husvegg. Man kan knapt skimte himmelen om man ser it av vinduet. Men det som trekker aller mest ned er at det er så ekstremt lytt ut til gangene. Man kan høre ALT som om de sto inne på rommet vårt. Det er store glipper mellom dørene og ut til gangen så lyden slipper inn gjennom der. Den første natten var det fest i korridoren vår, og vi sov ikke ett sekund. Men alt i alt et greit hotell

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, MajaJ_13
EdwardV579, Front Office Manager på Dream South Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Thank you for your feedback, we apologize for the noise but we are happy that you had an enjoyable stay overall. We do have rooms in our court yard area that are quieter but unfortunately nothing with a view of the water since we are one street away from the beach. We hope top have you return with us again whenever you are in the south beach area.

Edward-Front Office Manager-

Anmeldt 13. oktober 2017 via mobile enheter

Da vi ankom fikk vi et glass Prosecco og nøkkelen til rommet. Rommet var fint men dårlig lys for å sminke seg i både på badet og ved skrivebordet. Noe lytt fra korridorene men vi følte aldrig det var sjenerende og sov hele natta hver natt. Vi var der i 10 dager. Rommene var litt små for å bli kalt Deluxe, men vi overlevde, vi skulle jo bare dusje å sove der. Ettersom vi var ute på opplevelser hver dag. Portieren wesley var bare hærlig! Han var utrolig oppmerksom og pratsom. Han hadde mye bra tips og info. Han slo gjerne av en prat om vi satt ute ved inngangen. Veldig hyggelig og flott fyr ☺ jeg bor gjerne her igjen siden det var nært til alt og at de hadde eget basseng på taket ☺

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, 846anettes
Edward V, Front Office Manager på Dream South Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2017

Thank you for this wonderful review!! Wesley is an amazing bellman and always finds the opportunity to go above and beyond for our guest. He will surely be commended for creating such an amazing experience for you. Once again thank you for your feed back and we look forward to having you stay with us in the near future.

Edward-Assistant Front Office Manager-

Anmeldt 26. februar 2016

Flott hotell! Ligger nært stranden. Når vi sjekket inn fikk vi hvert vårt glass med champagne, portieren sørget for bagasjen. Rommene var stilfulle, god drikke i minibaren.
Personalet var vennlige og veldig behjelpelig. På taket var det bar med god utsikt. Mange restauranter i nærheten. De dyreste ligger ved stranden, men går du bare et lite stykke opp i gatene, er prisene mer overkommelig.
Besøker gjerne dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, Mona113
Anmeldt 23. september 2015 via mobile enheter

Noe positivt først, bra beliggenhet. Er vel bare det jeg kan si som er positivt. Ansatte på roof top var veldig vennlige og hjelpsomme.

Ansatte i lobby og resten av hotellet lite engasjert, hilser sjelden eller aldri, finner dem med mobilen i hånden til en hver tid og lite kundeservice. Consieren var hjelpsom, det skal være sagt.

Rommene, føles som du er i en boks, ikke noe lys inn. Ganske lytt i gangene, ikke noe plass til koffert osv.

Bestilte mat på roof top, turky sandwitch, da maten kom var turkyen gammel og hard og brødet var gammelt, sa i fra og dem fjernet det fra regningen og beklaget. Dette medførte at jeg ikke spiste mer på dette hotellet da det er nok og velge mellom her i South beach.

Bodde her 11 dager, noe jeg angrer på at jeg gjorde. Gangene lukter marihuanaen til en hver tid, og når du sier i fra til lobbyen så blir dem nesten "sure", av de 11 dagene jeg bodde der hadde jeg 2 dager uten weed lukt.

Vært 1 mnd i USA, og reist litt rundt i landet og bodd på noen hoteller i den tiden, jeg kan ærlig si at servicen på par av motellene jeg har bodd på for en natt har vært bedre enn dette hotellet.

Jeg ber ikke mye om ansatte, men litt vennlighet er ikke mye og be om, hadde jeg bodd her i 2 dager som de fleste gjør skjønner jeg at dem ikke er så engasjerte, men når man bor her i 11 dager forventer man litt godhet!

Dato for oppholdet: september 2015
1  Takk, Zinar S
Anmeldt 7. august 2015

Bodde her en uke med min forlovede. Rommet var fint, men 20 knapper for diverse lys ble litt forvirrende. Rent og ryddig ellers. Basseng på taket, med utrolig bra service. Hotellets restaurant var en STOR skuffelse til frokost (brød med smør og en tørr croissant). Middag og snacks ved bassenget fra samme restaurant trekker opp
Ufrivillige ekstrautgifter trekker ned. Ble trukket 10$ per dag for internett og håndklær på stranden (sistnevnte benyttet vi oss kun av 1/7 dager).
Et okey hotell, men dyrt og levde ikke helt opp til våre forventninger.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, M-L-Johansen