“Ok”
Anmeldelse av Maxine's Bistro & Bar

Maxine's Bistro & Bar
Vurdert som nr. 153 av 1 026 Restauranter i Miami Beach
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: City Center
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Koselig spisested. Hyggelig betjening. Min mann bestilte hamburger uten tomat, fikk tomat likevel. Smaken var ok. Jeg bestilte Ost og skinke Toast, fikk ikke Skinke. Smaken var god.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, FrkMarie89

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Pizza var middels, smakløs. Betjening urolig treg og sur/stressa. Måtte vente over 40 min for å få betalt.

Takk, EAnita2015
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Saftig pizza og kaldt øl. Cocktail kartet så spennende ut.
Bra sted for rask mat og ok atmosfære. Hyggelig gate cafe

Takk, 207arnew
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Gikk innom for frokost på vei til convention center. Bestilte Benedict. Tok over en halvtime før den kom etter å ha purret den opp. Sur kelner som veltet melk utover bordet.

Takk, olej_rgenr
Anmeldt 12. oktober 2018

Kjempe koselig sted, god mat og mye mat, hyggelige folk. Var der i fjor for første gang og var et selvfølgelig frokoststed denne gangen også.

Takk, Marianne T

Reisende som så på Maxine's Bistro & Bar, så også på

Har du vært i Maxine's Bistro & Bar? Del dine erfaringer!