ZenHotels.com
BestWestern.comUSD 214
Lol.travelUSD 236
Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

Dette hotellet anbefales ikke til noen reisende. Det første møtet med resepsjonen var en meget negativ opplevelse. Betjeningen var meget negative, de forklarte i detaljer hvilke konsekvenser det ville få dersom mann bryter med reglene isteden for å bruke tiden til å skape en positiv opplevelse med å ønske gjestene velkommen. Ved tildeling av rom ble vi gitt rom med delvis havutsikt enda bestillingen spesifiserte havutsikt. Parkering hadde en høyere pris en det som var spesifisert i bestillingen. Påfølgende dag var ikke rommet rengjort, vi måtte selv påminne betjeningen to ganger før dette faktisk ble utført klokken 20:00 Jeg reiser mye både privat og i jobb sammenheng og har aldri møtt et Hotel med en så dårlig holdning til service.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, D826CCkenneths
00gc, Manager på Best Western Plus Atlantic Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2017

Dear Kenneth S,

Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your comments, and we apologize for not meeting your expectations. We encourage you to come back and give us a chance to provide you with the type of service we are normally known for delivering.

Barbara Romano
General Manager

Anmeldt 12. desember 2016 via mobile enheter

Rommene var utdaterte med gamle møbler,TV som ikkje virket,skitne illeluktende tepper, blod/ketchup på dyne,vann på gulv frå air condition i taket,støv og gamle rosiner på gulv,må avslutte og sei att frukost var meget bra,skjerp dykk.

Dato for oppholdet: desember 2016
1  Takk, Robert R
Anmeldt 14. november 2014

Fin lobby. Vi kom ikke lengre enn til Lobbyen. Bestillte rom på hotels.com
Da vi ankom hotellet var det fullt. Dette til tross for at vi har fått bekreftelse fra hotels.com
En meget hyggelig resepsjonist fortalte at dette var helt vanlig praksis. Hadde noe med salgstall for management å gjøre.
Kommer ikke til å booke på dette hotellet flere ganger.
Hotellet får to poeng for service pga meget hyggelig og hjelpsom resepsjonist.

Romtips: Rom med havutsiktver sikkert fine.
Dato for oppholdet: november 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Trond B
Anmeldt 28. februar 2014

Fin lobby. Intternett fungerer utmerket, også på rommet. Rommet var noe under normal standard. Sengene små. Ekstrasengen var som å ligge direkte på fjøringene (elendig). Dårlig lukt på rommet (vannskade?). Bassengområdet var tragisk/utslitt. Bør totalrestaureres. Max 10-15 solsenger av elendig kvalitet. 3 parasoller på hele anlegget. Det positive var at vi fikk utdelt håndklær og at det var kort vei til stranda

Dato for oppholdet: februar 2014
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, Fred Morgan L
Anmeldt 6. desember 2013

bra førsteinntrykk i lobby,men veldig slitte rom med en litt rar/fuktig lukt og meget støyende avtrekksvifte på badet. vi hadde rom i 7 og 8 etasje så jeg vet ikke hvordan rommene lenger nede er ,vegg til veggteppe i ganger og rom som absolutt hadde sett sine beste dager og VELDIG lytt,hører alt hva det snakkes om i rommene rundt deg,meget hyggelig personell
og god frokost,nære strand og boardwalk som du kan følge helt opp til ocean drive,vi bodde der 3 dager før og etter et cruise

Dato for oppholdet: november 2013
Takk, Stigsim