6 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 09.08.21
HurbUSD 197
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Svært hyggelig personale, flott interiør og eksteriør. Gjennomført. Frokost er inkludert, den ordner du selv på kjøkkenet.
Suveren beliggenhet, 80 m fra Ocean Drive, likevel ingen støy. Fri wifi, ok kvalitet.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, JanO1968
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Super service og veldig hyggelig betjening. God og enkel frokost, alt er delikat, kaffen er god. Perfekt beliggenhet, nærhet til alt. Får låne strandsoner og håndklær. Stilig interiør og hotellet har vært i drift siden 1938.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, tork461
Anmeldt 21. november 2016

Hotellet ligger bra til i forhold til Ocean Drive, Art Deco og strand. Det er ikke lange biten å gå ned til South Point Park heller. Så beliggenheten kan ikke klages på.

Resepsjonen var hyggellig, faktisk litt stilig. Stilig var også rommet, men det var ganske slitt. Badet var ikke skikkelig rengjort. Rommet hadde også en dårlig lukt. Litt lik den lukten som kommer av dårlig rengjort aircondition i biler.

Vi hadde booket 2 netter på dette hotellet, og der var i grunn nok. Det er frokost inkludert i prisen her, men det kunne de spart seg for. Utvalget var noe frokostblanding og croisanter+brød. Pålegg syltetøy. Minnet om dårlig engelsk frokost.
- Vi spiste frokost ute i stedet.

Dette hotellet vil jeg ikke anbefale videre, til tross for fine bilder på nettsidene svarte dette ikke til forventningene.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, HegeNilsen
SobeMiami, Manager på The Shepley Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2016

Thanks for your review. Apologies for any inconvenience during your stay. We have solved the smell issue and we have received no further complaints. Regarding breakfast. We offer continental breakfast in our rates. Our products are fresh and we bake the croissants in our kitchen. If you are looking for an American breakfast our concierge is pleased to suggest options nearby. We hope you had a safe travel back home. Looking forward to see you again in your next visit to Miami. Warm regards, Veronica.

Anmeldt 1. november 2016 via mobile enheter

God service, delikat oppusset, rent, gjennomført stil som passer til art deco og miljøet. Koselig veranda å bare sitte på eller spise frukost på. Meget god plassering i forhold til stranden, med nydelig soloppgang og flotte joggemuligheter. Nære til shopping, restauranter og uteliv. Trolig det fineste område på South Beach.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Sara Maria A
Anmeldt 20. februar 2015

Perfekt for et par på tur uten barn slik vi var:-)
Lite minus for at det var litt trangt i frokostbuffeten. Mange andre spisesteder rett i nærheten om man heller vi spise et annet sted. Vi reiser gjerne dit igjen!

Dato for oppholdet: februar 2015
Takk, MariannNyegaard