“God mat og god service, deilig atmosfære ”

Yardbird - Southern Table & Bar
Reserver med OpenTable
Yardbird - Southern Table & Bar er ikke tilgjengelig for det valgte klokkeslettet. Velg et annet tidspunkt, eller søk etter restauranter med ledig kapasitet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 20 av 1 137 Restauranter i Miami Beach
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 23 februar 2017 via mobile enheter

Denne kan virkelig anbefales, det var deilig southern mat og god service. Fine anbefalinger og gode drinker.

Takk, Renni123

Anmeldt 21 februar 2017 via mobile enheter

God mat og populær restaurant. Litt turistfelle, og noe overpriset, men allikevel verdt å besøke. Husk å bestille bord i god tid i forveien.

Takk, Tor A F
Anmeldt 21 november 2016

Denne restauranten anbefaler jeg virkelig. Maten var utrolig god. Vi startet med et ost/skinke brett for deling, deretter med kyllingretten med BBQ for deling. Altså det var så mye mat at vi gikk derfra stapp mette.

Det er forresten den beste kyllingen vi har smakt noen gang, så saftig og god.
Servicen var også utmerket.

Anbefales!

Takk, HegeNilsen
Anmeldt 5 januar 2016 via mobile enheter

God mat men ikke et "must". Stedet ser ut som alle andre burgerkjeder i den vestlige verden, rent pent men uten nerve. Genetisk interiør og grafikk.. Det som drar stedet opp er den utrolig gode servicen. Her smiler og ler betjeningen og er hele tiden klar for å hjelpe deg.

Takk, kirie1977
Anmeldt 22 juli 2015 via mobile enheter

Nydelig mat! Men.. Hovedrettene er irriterende store, de anbefaler å dele en rett. Sjelden man er sugen på det samme. Bestilte en forrett, fantastisk BLT med en vri. Crispy bunn, tomatpurre, tykt baconstykke og kål. Fancy, stive priser, god service og husk å bestill bord i forveien.

Takk, Christine T

Reisende som så på Yardbird - Southern Table & Bar, så også på

Har du vært i Yardbird - Southern Table & Bar? Del dine erfaringer!