“Mat og drikke”

Yardbird - Southern Table & Bar
Reserver med OpenTable
Yardbird - Southern Table & Bar er ikke tilgjengelig gjennom partnernettsiden vår for det valgte klokkeslettet.
Tidspunktet du valgte, har allerede passert.
Vurdert som nr. 37 av 1 267 Restauranter i Miami Beach
Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Her får man en fantastisk opplevelse med både god mat og gode drinker. Dette er absolutt et sted å få med seg, når man er i Miami. Lurt å bestille bord, ofte veldig fullt.

Her får man autentisk amerikansk mat med gode smaker. Lykke til ;)

Dato for besøk: august 2018
Takk, 719alexanderh
John K, Owner på Yardbird - Southern Table & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2018

Hello Alexander,

Thank you for reviewing Yardbird Southern Table and Bar in Miami Beach.

We are thrilled that you enjoyed the experience. l appreciate your feedback and recommendation. We look forward to hosting you again soon.

-J

Anmeldt 3. januar 2018

Spiste på en travel kveld rett før nyttår. Fikk super service og super mat. Spiste buttermilk biscuit, chicken ‘n’ watermelon ‘n’ waffles og macaroni & cheese og alt var super godt. Kan anbefales. Kommer gjerne igjen og igjen.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, HDJons
John K, General Manager på Yardbird - Southern Table & Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. januar 2018

Thank you for reviewing Yardbird Southern Table and Bar in Miami Beach.

We are thrilled that you enjoyed the experience! I hope you will join us again soon.

Anmeldt 23. februar 2017 via mobile enheter

Denne kan virkelig anbefales, det var deilig southern mat og god service. Fine anbefalinger og gode drinker.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Renni123
Anmeldt 21. februar 2017 via mobile enheter

God mat og populær restaurant. Litt turistfelle, og noe overpriset, men allikevel verdt å besøke. Husk å bestille bord i god tid i forveien.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Foss2013
Anmeldt 21. november 2016

Denne restauranten anbefaler jeg virkelig. Maten var utrolig god. Vi startet med et ost/skinke brett for deling, deretter med kyllingretten med BBQ for deling. Altså det var så mye mat at vi gikk derfra stapp mette.

Det er forresten den beste kyllingen vi har smakt noen gang, så saftig og god.
Servicen var også utmerket.

Anbefales!

Dato for besøk: november 2016
Takk, HegeNilsen

Har du vært i Yardbird - Southern Table & Bar? Del dine erfaringer!