11 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 16.02.23
Agoda.com
ZenHotels.comUSD 474
Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Var her sammen med 2 andre par som vi reiser på cruise med. Veldig greit hotell å bo på når det gjelder beliggenhet, og hotellet har alt av fasiliteter! Takterrasse med basseng og bar. Mulighet for frokost ute i hagen. Kort avstand til strand og uteliv. Betjeningen er hyggelig og hjelpsom.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Jorunn R
Neil B, Manager på The Tony Hotel South Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mars 2018

Dear Jorunn R,

Thank you for leaving a review. We trust you enjoyed your visit and we hope to see you again in the near future.

Best Wishes,

Anmeldt 20. september 2017 via mobile enheter

Perfekt på alle måter. Strålende beliggenhet. Store og fine rom med skap. Flott bassengområde på taket med utsikt til stranden. Utmerket service og veldig hyggelige ansatte. Et hotell jeg helt klart reiser tilbake til.

Dato for oppholdet: september 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, Anidam70
Neil B, Manager på The Tony Hotel South Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2017

Dear Anidam70,

Thanks for the review. We are happy you enjoyed your stay with us, and hope to see you again in the near future.

Best Regards,

Anmeldt 17. august 2017

Sentralt hotel med service vennlig betjening. 1min fra Ocean drive og 2min fra Nydelige South Beach.
Hotellet har en utrolig kjekk takterasse med utsikt til South Beach, på takterassen finner man også et flott basseng og pool bar.
Eneste minuset jeg kan si om Hotellet er støy fra Gatene, men det er sikkert likt med de fleste av Hotellene som ligger tett opp mot folkerike Ocean Drive.
Anbefaler å ta med Ørepropper for en god natt søvn, eller kanskje Hotellet kan investere i billige en gangs ørepropper for å gjøre gjestenes opphold enda mere Komfortabelt.
Alt i alt så er dette et kjempe koselig Hotel, komme gjerne igjen hit! :)

Dato for oppholdet: august 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, gmagnusl
Neil B, Manager på The Tony Hotel South Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2017

Dear Magnus Loberg A,

Thank you for the review. We are pleased you enjoyed your stay and were able to relax up on our pool deck. What a view!!!

This is South Beach and the noise from the streets can be loud at times, but we do offer ear plugs for our light sleepers if needed.

We hope to welcome you back in the future.

Best Wishes,

Anmeldt 21. november 2016

Herlig beliggenhet og kjempegod service. Vi hadde rom i den delen som var opp-pusset, samt at det var litt bort fra veien. Det vil si; Ingen utsikt, men stille og rolig på kvelden og natten. Flott takterrasse og stoler/senger inkludert både på terrassen og på stranden. Vi drar gjerne tilbake hit.

Romtips: Velg i den nye delen, litt bort fra gaten om du vil ha stille natt.
Dato for oppholdet: november 2016
Takk, janovesupercoach
Anmeldt 12. juli 2016 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet i 10 nettet i september 2015. Ankom sent på kvelden/natta. Rask innsjekk og god service ved ankomst. Rene og ryddige rom. Noe svak lydisolering i dør ut mot gangen, men vi bodde i en rolig del av hotellet, så dette var ikke særlig plagsomt. Meget sentralt beliggende på South Beach. Kort vei til det meste. Hyggelig betjening i resepsjon som ordner det meste for deg. Fint område på taket med bar, solsenger og basseng. Hotellet har også eget område på stranda med solsenger reservert til hotellets gjester. Anbefaler hotellet til de som ønsker et litt mindre hotell og med god personlig service.

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, EspenGundersen