kaia80
5,0 av 5 boblerAnmeldt 11. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: januar 2019
Alex T, Managing DirectorLoews Miami Beach Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 16. jan. 2019
Thank you for your review! We're glad you enjoyed your stay in your suite with beautiful ocean and city views. We look forward to welcoming you back soon!
Royal Palm Pool - Beach
    kr 3 086
0.6 km fra Loews Miami Beach Hotel
Se flere hoteller i Miami Beach
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Stilfullt og eksklusivt. Fine rom, noe små balkonger. Store bassengområder, men kunne med fordel ha noe mindre folk.
Pluss for Exhale på stedet som tilbyr Yoga klasser på stranden.
Kjempe gode smoothies og god kaffe å få kjøpt. Sentralt på Miami Beach

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, monicabellucci123
Anmeldt 14. august 2017 via mobile enheter

Dette hotellet var over all forventning! Nyoppusset, rene og store rom, 24 timers service, topp beliggenhet, flott strand og alltid tilgjengelige solsenger. På standen, bassenget, hotellet og på rommet kan du bestille det du ønsker av mat og drikke.
Personalet var fantastisk og vi elsket oss her og kommer gjerne igjen. Dette var en opplevelse!

Dato for oppholdet: august 2017
2  Takk, Betine E
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Hotellet er veldig fint og det er ingenting å utsette på verken rom eller standard. Bassenget, stranden, restauranten osv leverer virkelig - det eneste jeg har å utsette er rett og slett at det er for mye folk... Bassenget er stappfullt, det er nærmest umulig å ta et svømmetak da folk står som sild i tønne. Videre er selvsagt alle solsengene opptatt av høylytte, lettere berusa ferierende. Vi valgte stranden begge dager vi var her, så det funket fint for oss 👍🏻

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Elena L
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Fantastisk hotell med like flotte arbeidere. Kelnere var hele tiden på tilbudssiden og var alltid blide og fulle av humor. Var der for 2.gang, denne gang i to uker- kommer garantert tilbake !! Kort vei til strand hvis en skulle ønske seg et bad der, eller rett og slett legge seg på gratis solstoler på stranda siden hotellet disponerer en del av den. God ferie til de som velger dette hotellet !! 😍😍

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, lindaelisabethh
Anmeldt 21. oktober 2016 via mobile enheter

Fint og flott hotell.
Men etter å ha bodd her i 11 dager spurte vi om å få ha hotellrommet til utpå ettermiddagen,da vi har nattfly hjem. Dette var ikke mulig å få til. Vi fikk beholde rommet til kl.13 uten tillegg,men hvis vi betalte 135$ kunne vi få rommet fram til kl.14. Dette til tross for at det er mange ledige rom på hotellet etter at vi sjekke ledige rom på internett.
Har reist mye rundt i verden,og aldri opplevd dette som et problem.
Takk for oss,kommer ikke til å bo her ved neste besøk i Miami😡

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Marina L