kaia80
Oslo, Norge
3,0 av 5 boblerAnmeldt 30. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
KevinW5616, Front Office ManagerGale South Beach, Curio Collection by Hilton, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 7. jan. 2019
Dear kaia80,

I'm sorry to read you did not leave our hotel 100% satisfied with your experience. We strive every day to create exceptional stays for our gas from around the world and it saddens me we let you down. Please feel free to reach out if I can be of assistance in anyway toward helping turn this around for you. I hope to speak and promise to do all I can to make this better. Thank you for sharing.

Loews Miami Exterior Night B
  • travelup.com
2.1 km fra Gale South Beach, Curio Collection by Hilton
Se flere hoteller i Miami Beach
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Trivelig personale ,små rom. Super beliggenhet. Basseng på taket med altfor høy disco/synth musikk. Dette er ikke plassen for oss som ønsker et stille bassengområde. I fjerde etg på taket er det en bar der samme musikk spilles hele dagen fram til kl ett om natta. Jeg telte 18 høyttalere! Vi hadde rom i fjerde og dunkingen hørtes veldig godt. Kommer ikke tilbake hit.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Havar56
KevinW5616, General Manager på Gale South Beach, Curio Collection by Hilton, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Dear Havar56

Thanking you for taking the time to share your feedback. Noise control is absolutely important, and something that i will address immediately. I wish you would reconsider as I believe we have so much to offer, and at high value. Many improvements are to come. If so , please reach out directly, I would like the opportunity to make-up for this past stay. Until then safe travels,
and a happy holiday season.

Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet er utseendemessig bra, ellers svært dårlig.
- trange rom med null oppbevaring. Eneste var 2 kroker ved dusjen.
- voldsomt mye støy fra «baren» til langt på natt
- Rommet var ikke klart da vi ble bedt om å komme kl. 16. Da fikk vi beskjed om at det var ett ledig rom i første etasje, og dette måtte vi greie oss med.
- 2 håndkler til 3 pers.
- sur betjening
- satt oss utenfor hotellet for å ta en drink i 21-tiden, det fikk vi ikke lov til da de bare ville ha middagsgjester.
Anbefales ikke.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, siljeavdal
Kevin W, General Manager på Gale South Beach, Curio Collection by Hilton, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2018

Dear siljeavdal,

I am truly sorry to read your experience with us lacking. I can assure you your review is not reflective of the service and standards to which we bring to life for our guests everyday. I would like to offer my assistance to see how I can help to turn this around. Please reach out at a time convenient and I look forward to speaking.

Anmeldt 8. mars 2018

Vi overnattet en natt på Gale South Beach. Flott beliggenhet rett ved Miami Beach. Takterrassen med svømmebasseng. var flott. Rommet vi hadde var veldig lite, det var ingen stol på rommet ,i det hele liten plass. Dobbelsengen var smal, mindre enn 150 cm bred.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Halvor704
Kevin W, General Manager på Gale South Beach, Curio Collection by Hilton, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mars 2018

Dear Halvor704,

Thank you for choosing Gale South Beach and for taking the time to leave us a review. It's great to read you enjoyed our great location and beautiful rooftop pool. As we are an Art Deco hotel. We have a variety of room shapes and sizes. I would be happy to ensure you have a larger one upon your next visit. We are adding additional storage to enhance the comfort of our rooms and that will be completed by the end of March. Safe travels and we look forward to welcoming you back.

kwaldstein@meninhospitality.com

Anmeldt 14. april 2017 via mobile enheter

Ypperlig hotell med fantastisk service midt i smørøyet på South Beach! Restaurant Dolce hadde fantastisk mat og vår kelner Deyan vartet oss opp på beste måte!! Thank you Deyan! Anbefales !! Hilsen Norwegian family 😉

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Vibeke A
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 27. februar 2016 via mobile enheter

The Gale har en flott beliggenhet på South Beach på Collins avenue og bare ett kvartal fra Lincoln road.

Vi hadde ett rom med balkong som var veldig fint (prøv å få ett hjørne rom siden balkongene der er mye større).

Vi spiste frokost ett par ganger på hotellet som var god selv om hotellet har ett utvalg av kafeer og restauranter.

Hotellet tilbyr en gratis 'golf buggy' taxi service for lokal bruk. Du må forhåndsbestille dette men det er flott service og veldig gøy. Du tipser bare sjåføren!

Bassenget på taket så bra ut men vi hadde ikke tid til å benytte oss av det.

Vil bo her neste gang vi kommer til Miami.

Takk, 2travelfans
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original