“God mat - men ingen pizza!”
Anmeldelse av Dolce Italian Miami

Dolce Italian Miami
Vurdert som nr. 58 av 955 Restauranter i Miami Beach
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: City Center
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Mange italienske restauranter i Miami, men ikke alle serverer pizza - som vi hadde lyst på idag. Inn på Dolce, men her var pizzaovnen til reparasjon. Det ble burger istedet! Hyggelig betjening, anbefales. Nermeste pizza var på 5. Gate. Prøver i morgen.

Takk, Havar56

Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Både jeg og min kone bestilte oss to forskjellige pizza. Begge to smakte veldig godt. Gode smaker og gode råvarer.

Hyggelig betjening og et hyggelig sted.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 719alexanderh
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Maten på Dolce Italian var kjempe god. Vi hadde pizza, pasta og salat. Alle tre var kjempe gode retter. Servicen var helt topp! Det eneste som er å trekke ned på, er at det blir tatt betalt 7dollar for vann som vi ikke bestillte. Og prisen var noe dyrere enn andre steder.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, johnnyl781
Anmeldt 22. oktober 2016 via mobile enheter

Spiste middag her etter å ha funnet restauranten på TripAdvisor. Ble gledelig overrasket; meg god glutenfri pizza. Atmosfæren og servicen var upåklagelig.

Dato for besøk: oktober 2016
1  Takk, 385eivinde
Anmeldt 1. september 2016

Det er ikke ofte vi skriver "forferdelige" restaurantanmeldelser men denne gangen er vi nødt til det.

Vi besøker Miami for første gang, og etter en tur langs stranden første dag bestemmer vi oss for å gå innom en restaurant/bar for å ta litt drikke på vei til hotellet.

Vi velger "Dolce" som ligger på The gale hotell.
På menyen stått klart og tydelig at et er hapyhourpriser til klokken 08:00, vi er der kl 06:30,så vi bestemmer oss for å bestille de drikkevarene som står på menyen under drikkevarer.

Vi sitter en god stund, og bestiller en del enheter. Når vi får regningen ser vi at prisen nesten er dobbelt så høy I forhold til på menyen. Vi spør hvorfor vi ikke fikk hapyhourpriser priser av den kvinnelige servitøren,og får til svar at prisene kun gjelder inne, noe hun hverken opplyse oss om eller sto noe om I menyen.

Videre kom hun bare med dumme unnskyldninger på hvorfor prisene var høyre enn I menyen.
Dette var en prinsipp sak.

Her kommer vi definitivt ikke igjen.

Dato for besøk: september 2016
4  Takk, DrH172

Reisende som så på Dolce Italian Miami, så også på

Har du vært i Dolce Italian Miami? Del dine erfaringer!