“Ok mat. Liten meny. ”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: City Center
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Her er det ganske liten meny. Bestilte pasta med kjøttboller. Maten er god, men ikke noe mer enn det. Hadde også forrett, veldig god skinke og mozzarella ost.

2  Takk, kaia80

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Mange italienske restauranter i Miami, men ikke alle serverer pizza - som vi hadde lyst på idag. Inn på Dolce, men her var pizzaovnen til reparasjon. Det ble burger istedet! Hyggelig betjening, anbefales. Nermeste pizza var på 5. Gate. Prøver i morgen.

Takk, Havar56
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Både jeg og min kone bestilte oss to forskjellige pizza. Begge to smakte veldig godt. Gode smaker og gode råvarer.

Hyggelig betjening og et hyggelig sted.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 719alexanderh
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Maten på Dolce Italian var kjempe god. Vi hadde pizza, pasta og salat. Alle tre var kjempe gode retter. Servicen var helt topp! Det eneste som er å trekke ned på, er at det blir tatt betalt 7dollar for vann som vi ikke bestillte. Og prisen var noe dyrere enn andre steder.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, johnnyl781
Anmeldt 22. oktober 2016 via mobile enheter

Spiste middag her etter å ha funnet restauranten på TripAdvisor. Ble gledelig overrasket; meg god glutenfri pizza. Atmosfæren og servicen var upåklagelig.

Dato for besøk: oktober 2016
1  Takk, 385eivinde

Reisende som så på Dolce Italian Miami, så også på

Har du vært i Dolce Italian Miami? Del dine erfaringer!