“Delte meninger ”

Vurdert som nr. 110 av 1 029 Restauranter i Miami Beach
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: City Center
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Vi var her to ganger. Begge gangene med treg service! I og med at maten og drinkene (mojitos) var bra ved første besøk ga vi de et forsøk til.

Servicen ble dårligere, maten kjedeligere Og drinkene dårlige!

Det tok 40 minutter å få drinker. Etter en time kom både forretter og hovedretter.
Fikk ikke hovedretten som beskrevet på menyen. Ble trukket fra regningen men ikke tilbud om ny mat.

Servitøren var søt men det hjelper lite.

Kommer ikke tilbake.

Takk, annikenkill

Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig servitør, god mat og relativt rask service. En av rettene vi hadde bestilt ble ikke levert til rett tid, men servitøren forsøkte rett dette raskt. Det var fullt av gjester i restauranten, men det ble fikset bord til oss likevel.

2  Takk, SiwSJ
EduardoAraoz, Propietario på Havana 1957 Cuban Cuisine Lincoln Road, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2018

Thank you for leaving your review. We're glad you joined us.

Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Tilbake til denne plassen.
Igjen prøver vi noe nytt på menyen, som forventet smakte dette også godt.
Så dette stedet må vi alltid innom, på våre Miami besøk.
Kan anbefale dette stedet på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Carls1971
EduardoAraoz, Propietario på Havana 1957 Cuban Cuisine Lincoln Road, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Thank you for your 5-star review. We're glad you enjoyed your visit to Havana 1957

Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Ønsket oss litt Cuban mat, noe vi ikke angret på.
Personalet var dansende, glade og imøtekommende. Noe som fikk oss til å velge denne.

Maten smakte fantastisk, vi hadde kylling retter og scampi. Og ingen trekte på det som ble valgt.

Besøker denne gjerne igjen.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Carls1971
Anmeldt 14. mai 2017 via mobile enheter

Grei mat! Typisk restaurant du finner på turiststeder overalt i Sør-Europa. Servitørene var lite oppmerksomme. Dyrt! Men det er alt i Miami

Dato for besøk: mai 2017
Takk, iblomsoy

Reisende som så på Havana 1957 Cuban Cuisine Lincoln Road, så også på

Har du vært i Havana 1957 Cuban Cuisine Lincoln Road? Del dine erfaringer!