“Deilig hummer”

Joe's Stone Crab Restaurant and Take Away
Vurdert som nr. 127 av 1 029 Restauranter i Miami Beach
Kjøkken: Amerikansk, Fransk, Sjømat
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: South Pointe
Anmeldt 7. februar 2019 via mobile enheter

Vi gikk til denne restauranten etter å ha blitt anbefalt stedet. Vi hadde dessverre ikke bestilt bord på forhånd, så det ble en drøy times venting før vi fikk bord. Servitøren var hjelpsom og passet godt på oss. Vi gikk for hummeren, og det smakte godt.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, VacationOslo
Tourist818373, Manager på Joe's Stone Crab Restaurant and Take Away, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2020

Vi er ikke sikre på hvem du vil takke mer: du for at du forlot oss denne anmeldelsen, eller personene som anbefalte oss til deg! Vi tar ikke forbehold, men ventetiden vår er kortere mellom 17 og 18 - bare en FYI for neste gang du kommer inn. Håper vi får deg tilbake for mer hummer.

Vennlig hilsen,
The Joe’s Team

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Atmosfæren er helt spesiell fra mottagelse til avslutting. Maten er veldig bra, service helt på topp. Imponerende med stort antall servitører som er super profesjonelle og hyggelige.
Herlig atmosfære med blanding av lange tradisjoner, blanding av lokale og turister og fullt trøkk og oppmerksomhet.

Takk, 207arnew
Tourist818373, Owner på Joe's Stone Crab Restaurant and Take Away, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Takk for utmerket vurdering og snill gjennomgang. Vi håper du vil kunne spise med oss ​​igjen.

The Joe’s Team

Anmeldt 28. november 2017

hvis man har smak for sans for sjømat og liker sted med gamle anor er dette et must. Grunnet 1913 . Stedet har virkeligen atmosfær, maten er helt super, servitører topp så her er det inget at utsette. Muligens smart å bestille bord ellers er den fine kjempestore baren et fint sted å ta en margarita i venten på bord.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Anders O
Anmeldt 6. oktober 2017 via mobile enheter

Hadde gledet oss til å spise her, ettersom vi har spist her tidligere (noen år siden). Kom til stengte dører, noe som ikke var opplyst om på nettsiden. Veldig skuffende.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, ingrid_b_andersen
Anmeldt 15. juli 2017 via mobile enheter

Første gang på besøk hos dette stedet. Startet med Stone Crabs som stod med glans til de svært høye forventningene jeg hadde på forhånd. Key Lime Pie til dessert som smakte ypperlig, men den ble servert noen grader for kald. Alt i alt en kjempeflott opplevelse!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, thenorwegianfoodie

Reisende som så på Joe's Stone Crab Restaurant and Take Away, så også på

Har du vært i Joe's Stone Crab Restaurant and Take Away? Del dine erfaringer!