“God og uformell fiskerestaurant”
Anmeldelse av A Fish Called Avalon

ELLER
Få mat levert
Vurdert som nr. 34 av 954 Restauranter i Miami Beach
Kjøkken: Sjømat, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Flamingo / Lummus
Anmeldt 16. november 2018

Bedre enn de fleste på Ocean drive. Gode fiskeretter og ok vin-meny. Flere retter som ikke stod på menyen, men var meget gode. God stemning og god service.

Takk, Torgrim
ppinault, General Manager på A Fish Called Avalon, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Dear Excursion819677,
Thank you so much for spending your evening with us and leaving a review. Glad you enjoyed the cuisine, atmosphere and attentive services. The dishes that were not on our menu are the specials of the day which our servers tell our diners about. See you again the next time you're in town! Warm regards,

Anmeldt 28. november 2017

Hotel Avalons restaurant med gamle anor og en meny som virkeligen er verdt pengene. Variert og servicen helt topp

Dato for besøk: november 2017
Takk, Anders O
Anmeldt 26. april 2016

En fortreffelig matopplevelse i Miami. Er ikke det billigste stedet men maten er absolutt utsøkt og eksklusiv. Samme gjelder vinen. Og beliggenheten til stedet er fantastisk i tillegg. Absolutt verdt et besøk. Men husk reservering ellers blir man stående utenfor og venter en stund. Vi var 4 stk. og spiste for 475,- (4000NOK).

Dato for besøk: mars 2016
Takk, maik_oslo
Anmeldt 4. november 2015

Dette må være en av de beste sjæmatrestauranter på Miami Beach. Ypperlig mat og veldig god service.
Vi bestilte Sesame-Seared Ahi Tuna og Macadamia-Crusted Snapper. Fikk anbefalt en god hvitvin og landet på 127 USD inkl tips. Tunfisken var helt himmelsk.
ANBEFALES

Dato for besøk: oktober 2015
Takk, globebuster
Anmeldt 21. februar 2014

Etter å ha gått langs rekken av restauranter og barer på South Beach, der alle forsøkte å dra oss inn var dette stedet det eneste som ikke gjorde det. Derfor valgte vi nettopp denne restauranten og det viste segå å være et godt valg.

Etter å ha ventet et kvarter i baren fikk vi et bord akkurat der vi hadde bedt om, på utsiden av restauranten, langs promenaden, men samtidig skjermet for alle som gikk forbi.

Vennlige og kunnskapsrike servitører var straks på plass og tok utmerket vare på oss gjennom hele måltidet, Menyen var med et passende utvalg av klassisk amerikansk med et lokalt tilsnitt. Vinkartet var også omfangsrikt og virket å være kvalitetsmessig av høyt nivå.

Vi bestilte både forrett og hovedrett og det viste seg å være mye mat, Vi valgte å velge sjøretter og de var meget bra tilberedt og presentert, og smakte utsøkt.

Stedet er ikke blandt de billigste men vurderer man mot kvaliteten får man mye igjen for pengene.

Dato for besøk: desember 2013
    • Atmosfære
Takk, ErikfraOslo

Reisende som så på A Fish Called Avalon, så også på

Har du vært i A Fish Called Avalon? Del dine erfaringer!