“Veldig god mat”

Prime 112
Vurdert som nr. 235 av 1 025 Restauranter i Miami Beach
Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
God for: Barscene
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: South Pointe
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Vi bestilte Porterhouse, den var veldig god. Du fikk veldig store porsjoner, både på biff og sideretter. Servicen var veldig bra. Eneste er at det er et vanvittig høyt støynivå der, så det var nesten vanskelig å snakke sammen.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, kaia80

Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Helt fantastisk kjøtt. Alt kjøttet er tørr hengt i minimum 30dager. Vi hadde en Bone in Ribeye 30oz som hadde en magisk tykk skorpe og perfekt medium stekt. Tilbehøret er veldig bra, men alt for store porsjoner. Vi var to og de tok ikke hensyn til det. Side rettene er for 4-6personer. Håper de har avtale med noen som kan dra nytte av så mye rester så det ikke blir kastet. Prisene er noe stive, men om du er kresen og glad i kjøtt så er dette stedet å dra. Ta turen innom baren før du har reservering, de har store glass med bacon. Noen har peanøtter i baren, men her får du bacon.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, johan-fredrikT
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Kanskje Miami sin største showoff restaurant. Ett bord ute her gjør at man ser veldig mye fine biler. Lang ventetid på bord så man bør bestille på forhånd.

Ekstremt god biff og husk å prøve ut maisstuingen - den er helt sinnsyk!

Mye god vin og ett utall retter som er gode - rause porsjoner til en relativ stiv pris.

Hyggelig servitører som har mange års fartstid.

Har besøkt restauranten 8 ganger og er en plass jeg alltid spiser på når jeg er i Miami

Bør oppleves!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, mariust168
Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Har spist her 6-7 ganger. Og gleder med til å reise tilbake nå i august. Super restaurant, men deilig mat. Litt stiv pris. Hyggelig betjening. Anbefaler indrefilet og maisstuingen.

Dato for besøk: august 2015
Takk, Nilsenms
Anmeldt 15. juni 2016

Bør bestille bord på forhånd. God servise og smakfulle retter. Litt for trangt mellom bordene utendørs.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Bente1953

Har du vært i Prime 112? Del dine erfaringer!