“Middag”

Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: City Center
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Vi bestemte oss for å ta turen til denne restauranten etter at vi hadde lest anmeldense på tripadvisor. Restauranten ligger inne i en kontorbygning, vi gikk noen runder rundt bygget før vi la merke til damen som sto utfor for å følge folk inn. Dette er uten tvil en av de beste pizzaen jeg har spist. Alle var kjempefornøyd med maten. Vinen vi fikk til passet også veldig godt til pizzaen. Hyggelig betjening, anbefaler virkelig denne plassen

1  Takk, elseh2014

Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Litt bortgjemt sted, men verdt et besøk. Litt lite og intimt lokale, men koselig.
Veldig god mat og god service!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, marbje-77
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Litt vanskelig å finne frem, men absolutt verdt det! Fantastisk god mat, koselig sted og veldig hyggelig betjening

Dato for besøk: juni 2018
Takk, rolfg2014
Anmeldt 23. februar 2018 via mobile enheter

Denne restauranten ligger i en kontorbygning i en stikkgate til Lincoln Road. Pizzaen var førsteklasses, og betjeningen og servicen var utmerket. Menyen består av tradisjonell italiensk pizza, og pizza for viderekommende. Restauranten har bare fem bord, så bordbestilling er nødvendig. Denne pizzarestauranten kan virkelig anbefales.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Foss2013
MisterO1pizza, Manager på Mister O1 Extraordinary Pizza South Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2018

thanks for taking the time to review our restaurant. We are glad you have enjoyed your visit with us again. So again we thank you and hope you can join us again for another great experience!!! Grazie!!!

Anmeldt 13. september 2017 via mobile enheter

En av de beste pizzaene jeg noengang har spist. Den legendariske stjerneformete pizzaen var vinneren, men alle pizzaene våre var meget gode. Spennende, bortgjemt nabolagslokasjon nederst i en trappeoppgang til en boligblokk skapte en helt spesiell og nesten hemmelig stemning. Veldig koselig personale. Topp!

Dato for besøk: august 2017
Takk, joakimm953

Reisende som så på Mister O1 Extraordinary Pizza South Beach, så også på

Har du vært i Mister O1 Extraordinary Pizza South Beach? Del dine erfaringer!