“Veldig bra biff”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk bra biff. Tilbehøret var også top notch. En av de beste, om ikke den beste, biffen jeg har spist. Både jeg og spisefølget spiste filet mignon. Meget bra service også. Ligger i øvre prisklasse, dog verdt pengene.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Thomas D

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestilte bord på forhånd for en bursdagsmiddag. På en hverdag var det kanskje ikke nødvendig, det var flere ledige bord. Vi ble godt mottatt med rask og effektiv service. Vår kelner Burak var veldig vennlig og serviceminded. Vi bestilte stripsteaks, bone in, og vi kan bekrefte at biffene her er utsøkte. Prisen er høy, men kvaliteten er så bra at prisen kan forsvares. Ved bestilling hadde vi gjort oppmerksom på at det var en bursdagsfeiring, og restauranten fulgte opp med et hyggelig bursdagskort og en påspandert nydelig dessert. Alt i alt en veldig bra opplevelse.

Takk, Tommy G
Anmeldt 3. januar 2017 via mobile enheter

Med stor sikkerhet den beste biffen jeg noen sinne har spist. Nesten så det forsvarer prisene...men bare nesten for det er latterlig dyrt.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, 17knutf
Anmeldt 10. juli 2016 via mobile enheter

Meget god mat og service, men ekstremt dyrt! 2600 for en rett til hver, 4 pers.uten alkohol. En stor skuffelse på tross av maten og service.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, torbj_rnu2018
Anmeldt 24. juli 2015

Helt fantastisk for store og små!! Vi spiste Biff alle sammen, og noe av det beste kjøttet jeg har smakt!! Brødet du får som "starter" med trøffelsmør, måtte vi få mer av!! Ungdommene våre digget brødet! Dessertene var store!! For store, men utrolig gode.

Dato for besøk: juli 2015
1  Takk, GydaW

Reisende som så på STRIPSTEAK Miami by Michael Mina, så også på

Har du vært i STRIPSTEAK Miami by Michael Mina? Del dine erfaringer!