“Hyggelig, rimelig og godt”
Anmeldelse av Italymania

Italymania
Vurdert som nr. 68 av 953 Restauranter i Miami Beach
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Meget hyggelig betjening, koselig italiensk musikk som ikke spilles for høyt. Vi bestilte pizza pepperoni som smakte veldig godt og hadde en crispy og fin finish. Vil du litt bort fra Ocean Drives høye lydnivå på kvelden for en uformell middag, anbefales dette stedet:) har varmelamper

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 386anitak

Anmeldt 13. april 2018 via mobile enheter

Hadde store forventninger etter å ha lest anmeldelsene her. Beliggenheten er litt roligere men fortsatt rett ved veien + veldig høy musikk i restauranten. Servicen var helt grei, ikke noe ekstraordinært. Pizzaen var kjedelig med altfor mye ost. Det var veldig godt, men ikke noe "wow faktor". Kan hende jeg var uheldig og bestilte en kjedelig pizza.. Helt greit for en kjapp middag, men jeg kommer nok ikke tilbake hit. Hadde forventet en del mer for å være ærlig..

Dato for besøk: april 2018
Takk, Simabo
Anmeldt 5. august 2017 via mobile enheter

Ble møtt av en trivelig servitør som samtidig ikke var for pågående. Jeg bestilte sjødyr-risotto og tiramisu og min mann lasange, og maten var bare fantastisk. Her skal vi spise flere ganger

Dato for besøk: august 2017
Takk, Ida1986
Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Har nå vært 3 uker i Florida. Dette var det stedet der vi fikk den beste maten. Servicen var upåklagelig. Vi ble møtt av en hyggelig innkaster som vår akkurat passelig hyggelig og ikke før pågående. Smilende og observante servitører som var der akkurat når vi trengte dem. Det eneste negative jeg klarte å finne var at den eneste mannlige servitøren gikk i en slitt t-skjorte, ikke lett å tippe at han jobbet der. Anbefales sterkt. Kan kanskje oppleves kostbart men som normalt norsk nivå.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 437kurta
Anmeldt 28. juni 2017 via mobile enheter

Pizzaen er utrolig god her, rene smaker og meget god bunn. Alle i følget var kjempefornøyd. Noen spiste pasta og lasagne. Fantastiske smaker på dette også.
Det som bare må nevnes er Tiramisu med jordbær, beste ever

Dato for besøk: juni 2017
1  Takk, royjohnsen

Reisende som så på Italymania, så også på

Har du vært i Italymania? Del dine erfaringer!