15 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 16.08.22
TraveluroUSD 208
Agoda.comUSD 265
Anmeldt 18. april 2018

Hotellet ligger perfekt til rett på stranden og tilbaketrukket fra fra nattestøy. God service og mat på hotellet , fine rom ( vi hadde rom i 11 etasje ) og rent og ryddig. Du betaler for parkering, tilgang til strand og stoler og servering - men dette var verdt hver dollar . Ønsker meg tilbake her

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, _anne_m_bjornsen
eddier001, Front Office Manager på Shelborne South Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. april 2018

Dear _anne_m_bjornsen,

Thank you for writing such a favorable review of your time at Shelborne South Beach. I am truly please you had such a great stay and we look forward to your return visit.

Sincerely,

Eddie Rodriguez
Front Office Manager
Shelborne South Beach

Anmeldt 24. februar 2018

Vi opplevde litt trøbbel ved innsjekk, rommet var ikke tilgjengelig grunnet vannskade. Vi fikk rom først 3 timer etter innsjekkingstidspunkt, men som kompensasjon fikk vi oppgradering av rom og avslag på ca 75 dollar. Det var hyggelig. Rommet (king bed med seaview med balkong) var romslig, med god lydisolering og fint bad. Noe bråkete aircondition trekker ned.
Hotellet har flott beliggenhet på stranden, litt tilbaketrukket fra nattlivet - men ikke langt å gå. Bassengområdet er ok, litt trangt, vi foretrakk å legge oss på stranden som tilhører hotellet.

Dato for oppholdet: februar 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, Jsellefs
Anmeldt 1. mars 2017 via mobile enheter

Fint hotell. Rent og pent rom. Litt upersonlig etter vår smak. Bassengområdet er pent og bra beliggenhet mot alt av strand og shopping. Vaskepersonalet kastet en pose med en skoeske som stod sammen med bagasjen på rommet. Dette er ikke bra at de roter i gjestenes personlige ting. Esken var tom men det skal ikke røres.
Frokost er dyrt og vi prøvde den ikke.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, ktstoro
Anmeldt 8. oktober 2016 via mobile enheter

Har bare godord å si om hotellet. Flott beliggenhet, hyggelige og serviceminded: fra ankomst til avgang, alle vi møtte på, flott basseng område og tilgang til strand. Flott interiør. God mat! Anbefales! Drar gjerne til Miami og dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Heidi Beate E
Anmeldt 1. august 2016 via mobile enheter

Supert hotell med fine rom og hyggelig personellet. Benyttet oss av parkeringen hotellet tilbyr, men dette var i overkant dyrt. Fin avstand til nydelig strand, og deilig at det var solsenger inkludert! Anbefaler dette hotellet til andre:)

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, MRaaum
Ashley G, Executive Assistant to the General Manager på Shelborne South Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2016

Dear MRaaum,

Thank you for your feedback! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us! We take great pride in the appearance and overall ambiance of our property to ensure maximum comfort for our guests. We are glad that you enjoyed beautiful Miami Beach during your stay! The lounge chairs on the beach are a nice addition to relaxing and taking in the breathtaking sights. We appreciate your valuable review, and definitely look forward to seeing you again!

Warmest Regards,

Wende Blumberg