Anmeldt 17. november 2016 via mobile enheter

Nydelig mat og service
Beste biffen og french fries mrd trøffel
Fantastisk opplevelse. Anbefales på det sterkeste
Flott hotell og god atmosfære.
Fantastisk vinskap
Både biff, lam og dessert var nydelig

Opphold: november 2016, reiste som et par
Takk, Beate Z
Anmeldt 12. september 2016 via mobile enheter

Hotellrommene levde ikke opp til forventet hotellstander, renhold og service. Vi måtte bytte rom pga bråk og fyll i korridorer og naborom. Er et hotell med høg partyfaktor og ukontrollerte fester og dårlig vakthold.
Maten var bra, men veldig dyrt.
Flotte strand.

Opphold: desember 2015, reiste med familie
Takk, Karin K
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 7. juni 2016

Min datter og jeg tar en årlig bursdags jentetur til Florida hvert år. Vi bor alltid på Fontainbleau. Dette hotellet er fantastisk, og servicen er upåklagelig! Jeg må si at det vi ser frem til mest hvert år, er å tilbringe dagene med å slappe av i en av de mange nydelige bassengene. Manny, Jefferson og Cesar tar alltid så godt vare på oss. De er profesjonelle, imøtekommende, vennlige og morsomme! De er virkelig høydepunktet på våre turer hvert år. Min datter kommenterte før vi dro sist uke, "hva skal vi gjøre når vi kommer hjem, og ikke er med dem mere"?Haha, disse gutta er best, og vi gleder oss allerede til å komme tilbake!

Takk, rachellednorris
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original
Fontainebleau H, Manager på Fontainebleau Miami Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2016

Dear Rachelle N.

Thank you for your kind words! Every day our Team Members strive to deliver an exceptional experience. We are thrilled to hear you enjoyed your stay with us, take advantage of our facilities and enjoy our property overall. We cannot wait to welcome you back the Fontainebleau Miami Beach!

Warmest Regards,
The Fontainebleau Miami Beach Hotel Management

Anmeldt 18. juli 2015 via mobile enheter

Vi var her seks netter etter at vi kom fra NYC. Meget hyggelig og behjelpelig personale. Rene og pene rom med ordentlig rengjøring hver dag. Dette er et Spa resort på sitt beste. Nydelig mat. Mange barer og restauranter. Gratis solsenger ved poolen og på stranda. Mye natteliv som skjer på hotellet hver kveld. Kjente DJ og konserter. Dette er "in stedet" på Miami Beach. Nydelig temperatur på land og sjø her i juli. Anbefales for en hotell opplevelse utenom det vanlige

Opphold: juli 2015, reiste som et par
Takk, Frodetrip
Anmeldt 15. juli 2015 via mobile enheter

Spektakulært hotell med den beste beliggenheten.
God romstandard og serviceinnstilt personal.
Gode senger, egen Mac og bra størrelse på rommet.

Privat strand og flott basseng område.
Helt rå nattklubb i kjelleren, LIV.

Om du ønsker å oppleve Miami, besøk dette hotellet!

Opphold: august 2014, reiste som et par
Takk, NorwegianBusinessman