Tommy G
  • travelup.com
5.0 km fra Fontainebleau Miami Beach
Se flere hoteller i Miami Beach
Anmeldt 8. mai 2018

Allerede når man kommer inn i resepsjonen kjenner du lukten av dette søtlige vaskemidlet som er overalt i USA, men aldri så sterkt som ved dette hotellet. Hotellet er jo velkjent, og brukt i mange filmer, men det er jo SAS hotellet i Oslo uten av jeg ønsker å bo der av den grunn? Var der på grunn av en konferanse i samme bygg, ellers ville jeg avstått. Rommet litt slitent, utsikt over et annet hotelltak, den dyreste pasta jeg har spist siden Moskva men mest av alt så er det sosiale gapet slående. Rett bak piggtrådgjerdene og overvåkningskameraene som omgir hotellene ved stranda sover de hjemløse på Miami Beach under noen busker i pålandsvinden….

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, DR_Hjertegod
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Fontainebleau overrasker allerede ved innsjekk ved å bli oppgradert til er rom med mye høyere status - uten at det ble nevnt fra vår side. Servicen holdt for øvrig et svært høyt nivå. Stort, overveldende og storslott beskriver dette hotellet. Utestedet LIV var under oppussing, så det fikk vi ikke opplevd, noe som var synd. Grunnen til at det ikke blir toppscore, er at det ble funnet flere hår på badet, og at renholdet for øvrig var skuffende. Det forventes mye av et slikt hotell, og vi ble dessverre litt skuffet.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, thenorwegianfoodie
Anmeldt 18. november 2016 via mobile enheter

Nydelig mat og service 😊
Beste biffen og french fries mrd trøffel
Fantastisk opplevelse. Anbefales på det sterkeste👏👏
Flott hotell og god atmosfære.
Fantastisk vinskap🍾🍾
Både biff, lam og dessert var nydelig

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, Beate Z
Anmeldt 13. september 2016 via mobile enheter

Hotellrommene levde ikke opp til forventet hotellstander, renhold og service. Vi måtte bytte rom pga bråk og fyll i korridorer og naborom. Er et hotell med høg partyfaktor og ukontrollerte fester og dårlig vakthold.
Maten var bra, men veldig dyrt.
Flotte strand.

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, Karin_heroy
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 7. juni 2016

Min datter og jeg tar en årlig bursdags jentetur til Florida hvert år. Vi bor alltid på Fontainbleau. Dette hotellet er fantastisk, og servicen er upåklagelig! Jeg må si at det vi ser frem til mest hvert år, er å tilbringe dagene med å slappe av i en av de mange nydelige bassengene. Manny, Jefferson og Cesar tar alltid så godt vare på oss. De er profesjonelle, imøtekommende, vennlige og morsomme! De er virkelig høydepunktet på våre turer hvert år. Min datter kommenterte før vi dro sist uke, "hva skal vi gjøre når vi kommer hjem, og ikke er med dem mere"?Haha, disse gutta er best, og vi gleder oss allerede til å komme tilbake!

Takk, rachellednorris
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original
Fontainebleau H, Manager på Fontainebleau Miami Beach, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2016

Dear Rachelle N.

Thank you for your kind words! Every day our Team Members strive to deliver an exceptional experience. We are thrilled to hear you enjoyed your stay with us, take advantage of our facilities and enjoy our property overall. We cannot wait to welcome you back the Fontainebleau Miami Beach!

Warmest Regards,
The Fontainebleau Miami Beach Hotel Management