Guidet 23 miles lang helikoptertur i Orlando

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Disney's Animal Kingdom på
Anmeldt 22. februar 2019 via mobile enheter

Det var virkelig en fin tur. Tok safaritur hvor fikk se veldig mange dyr, hadde følelse av å være i Afrika. Mange andre morsomme opplevelse, spesielt Avatar verden som var populært. Utrolig bra bygget opp.

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, steinhelget
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Må si det var milelange køer til alt ,men heldigvis hadde de små boder langs køene så vi fikk kjøpt drikke og små snacks .Hyggelige ansatte og en ryddig og fin park 🇱🇷

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, 533stinel
Anmeldt 10. mai 2018

Her har jeg vært veldig mange ganger, og jeg får aldri nok. Safari med dyr som løver, flodhester, en haug med aper og giraffer. Her får du sett det meste! Det er kjempevarmt i parken, den ligger til med masse trær rundt seg og er veldig isolert for vinden. Heldigvis fins det små kiosker over hele parken hvor du kan få kjøpt deg slush og is for å kjøle ned kroppen.

Her vil jeg trekke fram the lion king show, som må være det beste live-showet jeg har sett i mitt liv.

Om du er her vil jeg si de mest essensielle tingene å få med seg må være expedition everest, festival of the lion king og wiidlife express train.Gjerne sett av er par dager til denne parken!

Dato for opplevelse: juni 2017
1  Takk, lenaludvigsen
Anmeldt 7. april 2018

Var selv i to parker og barn, barnebarn i tre parker. Kjøpte billetter fra et av utsalgsstedene når vi kom til Florida. Vær OBS på at en vanlig billett har 3 Fast track muligheter. Da må du laste inn en app og booke inn det du vil kjøre, jo tidligere du bestiller større sjanse for å få plass. Dette vil spare dere for mye tid i kø. Selv var jeg i Animal Kingdom og Magic Kingdom. Inntrykk, tja kø overalt men vi var der i påsketider. Men dette er ett must når en er i Florida. I Magic Kingdom var rollefigurene flinke til å "se" barna og stilte seg opp for å bli tatt bilde av. Her var det også lettere å finne et sted for å spise. Paraden er flott og det samme er fyrverkeri på kvelden. Det er forskjellig lysshow og fyrverkeri i de forskjellige parkene. Barn og barnebarn var også i Epcot. Deres inntrykk var at denne parken var mer ryddig og lettere å orientere seg i. En hel dag i hver park trenges for å få med seg et minimum av attraksjonene.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Randiarna
Anmeldt 28. desember 2017 via mobile enheter

Vil si at denne parken er mer regnet for små barn enn tenåringer. Myse små Berg og dalbaner, men til gjengjeld et det en veldig stor som var veldig spektakulær. Var også litt mindre køer i denne parken.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, emiliestang