Anmeldt 27. juni 2016

Vi bestilte en suite her og ble ikke skuffet. Allerede ved innsjekk følte vi oss godt imottatt og velkommne. En meget hyggelig leilighet i 8 ett, etter ønske om høyt oppe. Alltid rent og hyggelig personale, alle steder på eiendommen. Kommer garantert tilbake hit.

Romtips: Rom høyt opp gir god utsikt!
Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Skedder
Anmeldt 26. februar 2016

Dette er et hotell som passer godt for familier. Stort hotell og fine store rom. Det finnes også leiligheter her.Frokosten var helt ordinær, ikke spesielt stort utvalg. Personalet hyggelig og behjelpelig. Det kan være lurt å ha bil hvis du skal bo på dette hotellet fordi det meste av kjøpesenter, Disneyparker o.l. ligger litt unna.

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, Mona113
Anmeldt 5. desember 2015 via mobile enheter

Et bra middelklassehotel. Familievennlg bassengområde, men en del bråk og vold fra hissige gjester trekker ned. Security brukte over 5 minutter på å respondere i voldelige USA?
Rett ved Universal drive og en kort spasertur unna Vet'n vild.
Bra frokost og enkel parkering.

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, FFlak
Anmeldt 31. mai 2015

Andre gang jeg har bodd på The Point, og nok en gang veldig fornøyd. Rommene (Grand suite) har bra standard og bra størrelse. Kort avstand til parkene som ligger i Orlando. Hyggelige ansatte og et greit svømmebasseng.

Romtips: Grand suite er mye rom for pengene.
Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, alexanderm740
Anmeldt 23. oktober 2013

Ett fantastisk hotell med kjempe flott service og betjening, vi bodde i en svær ett roms suite med ballkong som hadde alt, stort kjøkken med oppvaskmaskin, vaske/tørkemaskin, alt av utstyr. Bodde her i 13 netter å det ligger litt utenfor den verste støyen, hotellet var forresten veldig godt støydempet, hørte ikke naboene en eneste gang på hele oppholdet (vet at det bodde en stor barnefamilie vegg i vegg) gratis parkering, Atm i lobbyen, å en billettautomat som fikset billetter til alle attraksjoner i orlando og omeng, En veldig god frokost buffet, med en litt liten spisesal men vi tok med frokosten opp på rommet så det var ingen stor deal for oss, som dere skjønner så sitter jeg igjen bare med positive inntrykk fra dette her hotellet, så jeg anbefaler The Point Orlando Resort til alle sammen som vil bo på ett supert hotell!

Romtips: Rom med utsikt mot attraksjonene og litt i høyden er mye roligere! Hvis man liker det under normalen kaldt på rommet så hører man luftkondisjoneringen godt, ikke plagsom støy men helt klart hørbar!
Dato for oppholdet: oktober 2013
3  Takk, Svenn-Tommy Ø