Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Anbefales ikke! Dårlig renhold. Bodde her i 6 netter. Måtte be om håndkle. De byttet aldri på sengen. Støvsuger ikke. Dårlig renhold. Lodotter fløt i gangen . Elendig frokost. Ikke sitteplasser . Magert utvalg. Lytt mellom rommene. En hører alt. Våkner naboen . Våkner du også . Kommer aldri til å bo her igjen .

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Simba12345
BrittanyManzie, Guest Relations Manager på The Point Hotel & Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2018

Takk for din tilbakemelding. Vi beklager å vite at din utødelighet ikke var så positiv som vi hadde håpet. Som en del av vår innsats for å gi et rent miljø, består vår oppfriskningstjeneste av å lage sengene, tømme søppelbøttene og etterfylle badehåndklær og fasiliteter. Vi tilbyr også gratis rengjøring for hver 8 netter som våre gjester blir hos oss. Vi setter pris på din tilbakemelding i forhold til vår frokost og vil sikkert ta den i betraktning fremover.

Anmeldt 27. juni 2016

Vi bestilte en suite her og ble ikke skuffet. Allerede ved innsjekk følte vi oss godt imottatt og velkommne. En meget hyggelig leilighet i 8 ett, etter ønske om høyt oppe. Alltid rent og hyggelig personale, alle steder på eiendommen. Kommer garantert tilbake hit.

Romtips: Rom høyt opp gir god utsikt!
Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Skedder
Anmeldt 26. februar 2016

Dette er et hotell som passer godt for familier. Stort hotell og fine store rom. Det finnes også leiligheter her.Frokosten var helt ordinær, ikke spesielt stort utvalg. Personalet hyggelig og behjelpelig. Det kan være lurt å ha bil hvis du skal bo på dette hotellet fordi det meste av kjøpesenter, Disneyparker o.l. ligger litt unna.

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, Mona113
Anmeldt 5. desember 2015 via mobile enheter

Et bra middelklassehotel. Familievennlg bassengområde, men en del bråk og vold fra hissige gjester trekker ned. Security brukte over 5 minutter på å respondere i voldelige USA?
Rett ved Universal drive og en kort spasertur unna Vet'n vild.
Bra frokost og enkel parkering.

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, FFlak
Anmeldt 31. mai 2015

Andre gang jeg har bodd på The Point, og nok en gang veldig fornøyd. Rommene (Grand suite) har bra standard og bra størrelse. Kort avstand til parkene som ligger i Orlando. Hyggelige ansatte og et greit svømmebasseng.

Romtips: Grand suite er mye rom for pengene.
Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, alexanderm740