Universal Studios Orlando-billetter

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve The Wizarding World of Harry Potter på
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Vi kjøpte oss 5 dager i 3 parker billetter. Så dro vi etter kl 18.00 i parker.Med denne sparte vi på parkeringer og fastpass billetter. Vi har fått sett og gjort alt på 5 dager

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, nataliebP7625TT
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Dette var helt fantastisk laget. Og det merket vi på folkemengden. Det absolutt mest folkerike stedet vi har opplevd i hele universal området.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Shauri82
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Dette er som og komme til Harry Potter sin verden og være inne i hans eventyr.
Det var helt utrolig. Der kunne man tom kjøpe Booble Beer som de får i filmen og det smakte utrolig godt både for barna og voksne. Dere er det mest utroligste sted og være uten og være i selve filmen.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Klovnen
Anmeldt 28. juni 2018

Barna elsket Harry potterland og ikke minst simulatoren i slottet. fantastiske opptredener av personalet. Et must for besøk i Orlando med større barn

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, Thumper1974
Anmeldt 28. januar 2018

Besøkte både Universal Studios og Islans of Adventure på en dag med park til park bilett. Kan trykt anbefales, men legg gjerne inn to dager hvis dere har tid. Merk at det er dyrt å besøke begge parker. Nye Harry Potterland i begge parker med ulike attraksjoner, og spesielt den i Universal Studios var meget bra. Vurder Expresspass for å slippe kø - dette koster dog ekstra.

Dato for opplevelse: januar 2018
2  Takk, siglju