Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke støttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi støtter følgende nettlesere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Deilig mat!”

Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Restaurantdetaljer
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 29. mars 2016

Deilig mat, rolig atmosfære og god service!
Kan varmt anbefales de som ønsker en god biff til lunsj eller middag.

Dato for besøk: mars 2016
Takk, Toril G
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
Anmeldelser (3 034)
Vurdering fra reisende
Type reisende
Tidsperiode
Språk
  • Flere språk

26 av 3 034 anmeldelser

Anmeldt 16. mars 2016

Noe av det beste jeg noen sinne har smakt når det gjelder biff! I tillegg er prisene helt ok og servitørene står på pinne for å gjøre opplevelsen så god som mulig.
Husk å be om boks til restene - det gjelder også til det fantastiske brødet som serveres etter at bestilling av mat er gjort.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, Mydiddi
Anmeldt 9. juni 2015 via mobile enheter

Kjempegod mat, og enda bedre dessert! Vi spiste Flo's filet og Ribeye og de var begge perfekt stekt og godt krydret. Til dessert delte vi Sweet'n the deal som var sjokoladekake med is. Kjempegod mat og dessert og servicen var bra!

Dato for besøk: juni 2015
Takk, Frida H
Anmeldt 29. mai 2015 via mobile enheter

Jeg likte biffen godt. Forretten var også god. Rotete servering. Dårlig og usystematisk rydding av bordet. Begynte å rydde og ta opp dessertbestillinger før alle ved bordet var ferdig. Måtte spørre flere ganger for å få påfylling av drikke.

Dato for besøk: mai 2015
Takk, Alf_R_Jakobsen
Anmeldt 18. mars 2015

Elsker Longhorn og maten deres. Men denne plassen her lever ikke opp til mine forventninger for Longhorn restauranter. Dårlig mat og dårlig service. Styr unna denne restauranten, og reis heller til en annen. Vi reiste hit etter å ha vært på Premium outlet. Sto en time i kø, og fikk mat som ikke sto til forventningene. Vi bestilte forrett som ble glemt. Dårlig service. Ikke påfyll av drikke. Maten var mye dårligere enn på andre Longhorn. Reis til neste Longhorn, denne var det ikke verdt å bruke pengene sine på.

Dato for besøk: februar 2015
    • Verdi
    • Atmosfære
    • Service
    • Mat
Takk, Britt_10

Reisende som så på LongHorn Steakhouse, så også på

Har du vært i LongHorn Steakhouse? Del dine erfaringer!

Skriv en anmeldelse Legg til bilder

Eiere: Hva er din side av saken?

Eier eller administrerer du dette stedet? Gjør krav på oppføringen din gratis for å svare på anmeldelser, oppdatere profilen din og mye mer.

Gjør krav på oppføringen din
Inntekter påvirker opplevelsene som er omtalt på denne siden. Finn ut mer.