Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Universal's Islands of Adventure på
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempe bra park, anbefales.
Anbefaler express/fast track om du vil unngå større kø. Ellers veldig gjennomført park

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Kristoffer Ø
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Vi kjøpte oss 5 dager i 3 parker billetter. Så dro vi etter kl 18.00 i parker.Med denne sparte vi på parkeringer og fastpass billetter. Vi har fått sett og gjort alt på 5 dager

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, nataliebP7625TT
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Her koste vi oss masse. Dette var park nr 2 for oss denne dagen så vi begynte å bli slitne, men det var allikevel masse kjekt for både store og små.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Shauri82
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

En plass alle bør få oppleve en gang i livet. Aktiviteter for alle og en hver. Karuseller som kan få det til å krible i lattermuskler man ikke ante eksisterte. Mye kø på enkelte karuseller, men absolutt verdt ventingen.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, victoriasL4275RD
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Familie på ni med bestemor på 70 år til minstemann på 7 år. Det er utruleg dyrt med ekspress pass men det måtte til for å unngå heteslag Fantastisk park som passa for alle. God service og utrulege attraksjonar. Anbefalast!!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, tonje T