Anmeldt 3. januar 2018

Bodde på familierom som var stort og rent med separat dusj og wc som er veldig bra når det er flere på reise. Frokost var ikke inkludert men man kunne kjøpe i en liten butikk på hotellet alt man kunne trenge til frokost, hadde også helt ok middagstilbud for de som ikke spiser på Universal studios. Ikke noe fine dining akkurat men for barnefamilier passet utvalget bra. Bussing til og fra Universal studios fra kl 6 om morgenen til sent om kvelden som var helt super. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, HDJons
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

今年五月一共住了三天,其中兩天到universal studios同island of adventures玩。本身book了standard room,後來upgrade了family suite,有pantry同living area。房間很大,裝修新,床頭有插頭,很方便,很舒服的酒店。

我們到步那天下雷雨,留在酒店餐廳晚餐,食物質素還可以。酒店內有商店,可以shopping。

我們是住在thunderbird那棟,沿途不是全有蓋,所以如果下大雨會比較狼背。

酒店有shuttlebus去themepark,班次密,很方便。

值得推薦給想留在環球影城兩三天的家庭客!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Annathl
Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Familie med tenåringer bodde på dette hotellet i 4 dager i juli. Ungene synes hotellet var helt topp, og da er jo også vi foreldre fornøyde! Fine og rene rom. Vi bodde i det nye tårnet, bygning 7. Det er bygningen nærmest inngangen til vannparken Volcano Bay. Så det er supert å bo her dersom man planlegger å besøke vannparken. Ellers går det gratis shuttle buss til de to andre Universal parkene fra hotellet hele tiden. Vi opplevde ikke å vente på dem, eller kø. Bussene tar bare 5 minutter. Det beste ved å bo på Cabana Beach Bay Hotel er at man slipper inn i alle tre Universal parkene kl 8, en time før alle andre. Det er faktisk en superfin og rolig time på morgenen.

Hotellet har to fine bassengområdet, ett for mindre barn og ett for de litt større. Det deles ut gratis badehåndklær ved bassenget. Ellers var der bordtennisbord, bowling og en arcade for barna. Eneste minuset kanskje, er at alle måltider må kjøpes i hotellets diner. Det er egentlig bare en cafeteria. Ikke noe koselig eller stemningsfullt sted, men det går jo også an å ta bussen inn til Universalparken for å spise. Man betaler ikke for å komme inn i parken for å spise.

Her kan dere trygt bo!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Gromam
Anmeldt 15. august 2016

Et hotell som er 100% gjennomført 50 - 60 tall's stil både i innredning og i musikk. Super kuuult. Masse å finne på for barn og voksne. fine bassenger, kino i vannet, bowling. Perfect. 1 times tidsfordel i Universal Studios ved å bo her. Vi kjørte de attraksjonene med lang ventetid før andre slapp inn. Herlig. Vi kommer igjen. Gleder oss alt. Spesielt til Vulcano. ;-))

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Rune G
Anmeldt 4. august 2016 via mobile enheter

Vi tok en uke av ferien på dette hotellet i Orlando som en avslutning på ferien.
Følelsen etter denne uken er utelukkende positiv.
Bading, spising og underholdning for både voksne og barn er trygt, enkelt og avslappende med ansatte som faktisk prøver å gjøre oppholdet til oss som gjester til en god opplevelse.
Anbefales av meg.

Dato for oppholdet: august 2016