Anmeldt 19. august 2016 via mobile enheter

Bodde her i 14 dager med familien min. Var kjapp innsjekk, fikk forklart hvilket bygg vi skulle bo i og var parkering ganske så rett utenfor. De sa vi fikk nyoppusset rom men det var ganske slitt. Housekeeping lå på plass nye håndklær, redde ene sengen av de tre som ble brukt og satt på plass en ny rull med toalettpapir. Utover det gjorde de ikke noe mer rent resten av de to ukene, man kunne betale for full rengjøring til 50 dollar.
Bassenget var greit, men litt kaldt, var endel områder i bassenget som bar preg av å være slitt. Boblebadet der var alltid fult av unger og ikkje mulig for voksne å sette seg ned og slappe av. Maten som ble servert i baren med bassenget var en stor skuffelse.

Vi skal bort igjen til Florida no og velger å ikkje besøke dette stedet.

Dato for oppholdet: november 2015
1  Takk, Henriette Lucyn... E
Anmeldt 16. mars 2016 via mobile enheter

Hadde tre fine dager i Orlando. Fine , praktiske og romslige leiligheter. Hyggelig betjening. Fellespområder ute var pent og rent. Det som drar ned inntrykket noe er omgivelsen rundt poolen. Butikken/snackbaren var ikke særlig hyggelig. Kjempedyrt å kjøpe med seg ting på rommet, og uansett hva du bestilte av mat og drikke, ble det servert i plast. Ikke særlig hyggelig og spise eller drikke av, samt at dette ikke er særlig miljøvennlid. Men dette er jo USA.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, rannveigs246
Anmeldt 2. mars 2016 via mobile enheter

Var her en uke og beliggenheten er glimrende for utflukter i Orlando.
Leiligheten var stor og fin men renholdet kunne vært bedre. Hotel området var rent og fint med fine basseng. Eneste store minuset var resturanten, den var katastrofalt dårlig.

Dato for oppholdet: mars 2016
1  Takk, Lars J
Anmeldt 27. mai 2015 via mobile enheter

Stort nydelig fullt utstyrt hus med eget basseng. God plass til familie på 6. 3 soverom, 2 salonger og 2 bad. Ikke så langt til de ulike attraksjonene med bil. Mange butikker og resturanter like i nærheten.

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, June J
Anmeldt 19. juli 2013

Veldig fine bassenger og uteområder. God service. Kort avstand til det meste...parker, outlets, matbutikker og andre shopping muligheter. Vi tok shuttel busser til parkene, som kunne bookes dagen i forveien. Rommet/leiligheten hadde helt greit kjøkken. Det var også oppvaskmaskin, vaskemaskin og tørketrommel der. Vi stor koste oss de 5 dagene vi var der. Vil helt klart anbefale det til andre.

Dato for oppholdet: juli 2013
2  Takk, amjo2309