Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

En resort som er helt ok. Skiller seg lite ut men leverer det den skal. Bodde der 5 døgn og alt var greit. Rommene var greie og basseng området ok. Kunne ha vært litt mer å gjøre på hotellet og solsengene ble fort tatt, men det er vanlig på slike Resorts.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, MariusHasvik
BrittanyManzie, Guest Relations Manager på Floridays Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2017

Takk for at du bodde hos oss. Vi er glade for at du var fornøyd med vårt feriested. Vi setter pris på din tilbakemelding og ser frem til å ønske deg velkommen snart igjen.

Anmeldt 19. august 2016 via mobile enheter

Bodde her i 14 dager med familien min. Var kjapp innsjekk, fikk forklart hvilket bygg vi skulle bo i og var parkering ganske så rett utenfor. De sa vi fikk nyoppusset rom men det var ganske slitt. Housekeeping lå på plass nye håndklær, redde ene sengen av de tre som ble brukt og satt på plass en ny rull med toalettpapir. Utover det gjorde de ikke noe mer rent resten av de to ukene, man kunne betale for full rengjøring til 50 dollar.
Bassenget var greit, men litt kaldt, var endel områder i bassenget som bar preg av å være slitt. Boblebadet der var alltid fult av unger og ikkje mulig for voksne å sette seg ned og slappe av. Maten som ble servert i baren med bassenget var en stor skuffelse.

Vi skal bort igjen til Florida no og velger å ikkje besøke dette stedet.

Dato for oppholdet: november 2015
1  Takk, henriettees
Anmeldt 16. mars 2016 via mobile enheter

Hadde tre fine dager i Orlando. Fine , praktiske og romslige leiligheter. Hyggelig betjening. Fellespområder ute var pent og rent. Det som drar ned inntrykket noe er omgivelsen rundt poolen. Butikken/snackbaren var ikke særlig hyggelig. Kjempedyrt å kjøpe med seg ting på rommet, og uansett hva du bestilte av mat og drikke, ble det servert i plast. Ikke særlig hyggelig og spise eller drikke av, samt at dette ikke er særlig miljøvennlid. Men dette er jo USA.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, rannveigs246
Anmeldt 2. mars 2016 via mobile enheter

Var her en uke og beliggenheten er glimrende for utflukter i Orlando.
Leiligheten var stor og fin men renholdet kunne vært bedre. Hotel området var rent og fint med fine basseng. Eneste store minuset var resturanten, den var katastrofalt dårlig.

Dato for oppholdet: mars 2016
1  Takk, Lars J
Anmeldt 27. mai 2015 via mobile enheter

Stort nydelig fullt utstyrt hus med eget basseng. God plass til familie på 6. 3 soverom, 2 salonger og 2 bad. Ikke så langt til de ulike attraksjonene med bil. Mange butikker og resturanter like i nærheten.

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, June J