Anmeldt 9. august 2020

Anmeldt 24. oktober 2017

Dato for oppholdet: oktober 2017
CorteCampioli, Inhaber på Corte Campioli Casa di Campagna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2017

Anmeldt 11. juli 2017

Romtips: All rooms are special. Contact the owners who will make sure you get the right room and best rates.
Dato for oppholdet: juli 2017
Christian B, Inhaber på Corte Campioli Casa di Campagna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2017

Anmeldt 2. september 2016

Dato for oppholdet: august 2016
Christian B, Inhaber på Corte Campioli Casa di Campagna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2016

Anmeldt 27. juni 2016

Dato for oppholdet: juni 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet