Travelocity
Orbitz.com
Booking.comUSD 145
Anmeldt 8. oktober 2019

Samling med sopplukkere fra hele landet. God mat og hyggelig vertskap. Rommene enkle, men greie, god rengjøring. Greit utgangspunkt for turer i indre Agder og Telemark. Utlån av sykler og kanoer, fiskevann like ved

Romtips: Alle rommene er uten trafikstøy, men rommene som vender mot vest har best utsikt.
Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Dag Olav P
Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Vi ble møtt av en meget hyggelig «daglig leder».
Stedet ligger i vakre naturomgivelser. Det var sol og pent vær da vi kom så det hjelper jo på opplevelsen.
Til middag fikk vi servert laks og eggerøre. Til hovedrett Kylling gryte med god balanse av grønnsaker, eple og appelsin,i karri saus. Alt var meget godt.
Rommet virket ny- oppusset. Helt Ok, med utsikt til innsjøen.
En god start på ferien.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, petterelvestad
Anmeldt 25. september 2017

Dette er et underlig sted; skal være et hotell, men minner mer om et motel. Stedet er upersonlig, temmelig rotete og svært små senger (75cm). Du får ikke nøkkel til hotellrommet, men en liten lapp med en kode som knapt er synlig, men den passer til døra som har et enda mindre tastatur. Rommet koster nesten 1000 kroner og har ikke en gang en søpplebøtte.

Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Hans-Olav J
Anmeldt 27. mars 2017 via mobile enheter

Hadde fest for over 90 deltakere, med festbuffet og stort trøkk i baren. Maten var herlig, påfyll skjedde raskt, betjeningen var effektiv og hyggelig, rydding etc gikk helt "av seg selv." Profesjonelt, kompetent og personlig, og veldig behagelig for meg som arrangør både i forkant og som mottaker av mye skryt i etterkant.

Dato for oppholdet: mars 2017
1  Takk, Steinklev
Anmeldt 28. august 2016

Kom sent og reiste tidlig i forretningsøyemed, derfor var dette helt greit. Ikke lett med overnattingssted i dette området (utenom campingplasser). God service (nøkkelen stod i døra da jeg kom etter mørkets frambrudd litt over kl.22.00), og god frokost med egg og bacon (slår alltid an hos oss kara ?!).

Romtips: Ta helst kont. med hotellet, hvis du kommer sent på kvelden.
Dato for oppholdet: august 2016
Takk, carlhakon