Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 3. august 2020

Vi hadde et fantastisk opphold på Pan Garden i 3 dager. Vi var 2 småbarnsfamilier med 3 barn På 1,5 3,5 og 4,5 år. Jeg elsket at det lå i ett med naturen. Var bare så fint. Og våkne opp å kunne gå rett inn i skogen eller hoppe i en båt for en fisketur var bare en innertier for oss. Morro var det også for barna at fisken nappet som bare av det. Første ørret på kroken for min 3 åring var super stas for både barn og foreldre. Vannveien ble flittig brukt. Traktor tur ble det også til barnas glede. Trampoline både på land og i vann. God mat fikk vi servert. Og ikke minst det fantastiske personalet. Fra 1 minutt gjorde de alt for at vi skulle føle oss velkommen og ha det bra. De var så imøtekommende, hyggelige og hjelpsomme. Får ikke skrytt nok av disse.Vi kommer igjen.

Takk, KineA54
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Ankom sent, men fikk likevel servert god middag selv om kjøkkenet egentlig var stengt. Stedet ligger i flotte omgivelser. Rommene er rene, fine og velholdte, selv om de tydeligvis begynner å dra på årene. Hyggelig og serviceorientert betjening.

Takk, 540eirikv
Anmeldt 8. oktober 2019

Samling med sopplukkere fra hele landet. God mat og hyggelig vertskap. Rommene enkle, men greie, god rengjøring. Greit utgangspunkt for turer i indre Agder og Telemark. Utlån av sykler og kanoer, fiskevann like ved

Romtips: Alle rommene er uten trafikstøy, men rommene som vender mot vest har best utsikt.
Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Dag Olav P
Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Vi ble møtt av en meget hyggelig «daglig leder».
Stedet ligger i vakre naturomgivelser. Det var sol og pent vær da vi kom så det hjelper jo på opplevelsen.
Til middag fikk vi servert laks og eggerøre. Til hovedrett Kylling gryte med god balanse av grønnsaker, eple og appelsin,i karri saus. Alt var meget godt.
Rommet virket ny- oppusset. Helt Ok, med utsikt til innsjøen.
En god start på ferien.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, petterelvestad
Anmeldt 25. september 2017

Dette er et underlig sted; skal være et hotell, men minner mer om et motel. Stedet er upersonlig, temmelig rotete og svært små senger (75cm). Du får ikke nøkkel til hotellrommet, men en liten lapp med en kode som knapt er synlig, men den passer til døra som har et enda mindre tastatur. Rommet koster nesten 1000 kroner og har ikke en gang en søpplebøtte.

Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste alene