“En strålende opplevelse i Åmli”
Anmeldelse av waldemars coffeebar

waldemars coffeebar
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Åmli
Kjøkken: Europeisk
Beskrivelse: resturant kaffebar bistro
Beskrivelse: resturant kaffebar bistro
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

En strålende opplevelse. Kjempegod mat og service, og lokalene var også veldig kule. Ta turen innom Åmli for å nyte denne plassen.

Takk, 637lars_

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

3 familier og totalt 14 stk sultne rogalendinger fant en perle i Åmli - personlig og hyggelig service, kjempe god mat og ikke minst lykkebrønn på toalettet. Anbefales!

Takk, Stian R
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Syklende i regn og vind en kald, norsk sommerdag så vi oss om etter et sted å søke ly og fant denne skulte perlen i Åmli. Her fikk vi en hjertelig mottakelse, fyr på peisen, tørk av våte klær, god mat og en hyggelig stund. Her finner du flere store rom med sjel og atmosfære, og en rikholdig meny. Vel verd et besøk om du kommer forbi.

Takk, olavholta
Anmeldt 15. september 2019 via mobile enheter

Stoppet innom Åmli på vei ned fra fjellet og kom over denne autentiske cafeen. Her var det et utsøkt vertskap, fyr på peisen og nydelig mat (spiste foccatia med spanske kjøttboller). Et besøk på toalettet toppet hele opplevelsen! Dette var en god plass å komme til som anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: september 2019
Takk, siljeh166
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Veldig god foccacia og brownies.
Veldig hyggelig personale.
Stemningen er stille, lun og gammeldags
Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: august 2019
Takk, Marius K
P4809FOritas, Eier på waldemars coffeebar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2020

Tusen hjertelig takk for fine tilbakemeldinger ❤️

Reisende som så på waldemars coffeebar, så også på

Har du vært i waldemars coffeebar? Del dine erfaringer!