“God mat og hyggelig atmosfære. ”
Anmeldelse av waldemars coffeebar

waldemars coffeebar
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Åmli
Kjøkken: Europeisk
Beskrivelse: resturant kaffebar bistro
Beskrivelse: resturant kaffebar bistro
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Kaffelatten og espresson var veldig god. Maten var smakfull og atmosfæren er sjarmerende og hyggelig. Kommer gjerne igjen.

2  Takk, 490sivr

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat med mye smak! Utrolig koselig sted med hyggelig og sjarmerende vertskap. Vi spiste Foccacia toast med en god rødvin til! Må innom hver gang vi er på hytta.

Takk, 113helenea
Anmeldt 15. juli 2020

Vi kommer hit hver sommer, verdt sørlandsturen i seg selv! Koselige lokaler og uteplass med masse sjarm. Og viktigst av alt nydelig mat for hele familien og perfekt cappuccino like god som de beste i Roma <3

Takk, toras285
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

En strålende opplevelse. Kjempegod mat og service, og lokalene var også veldig kule. Ta turen innom Åmli for å nyte denne plassen.

Takk, 637lars_
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

3 familier og totalt 14 stk sultne rogalendinger fant en perle i Åmli - personlig og hyggelig service, kjempe god mat og ikke minst lykkebrønn på toalettet. Anbefales!

Takk, Stian R

Reisende som så på waldemars coffeebar, så også på

Har du vært i waldemars coffeebar? Del dine erfaringer!