“Fantastisk god mat”

Restaurant Ytterbrygga - Håholmen Havstuer
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Kårvåg
Beskrivelse: Velkommen til en restaurant i Havgapet! På Restaurant Ytterbrygga på Håholmen får man servert lokal mat og stedet er kjent for sine gode klippfiskretter og smakfulle fiskesuppe. Håholmen har i tillegg pub/kro på stedet Silverbell Kro.
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Denne restauranten scorer topp. For en mat, hyggelig betjening og fantastiske omgivelser.
Vi spiste klippfisk. Det var et utrolig godt måltid og hele familien var kjempefornøyd.

Takk, HPOlsen

Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk med oss alle måltider mens vi var her på Håholmen.
Jevnt god mat, men det mangler det «lille ekstra» både på mat og service.
Prisnivået har de lagt generelt ganske høyt, med ca. 4 gangen på vinmenyen.

1  Takk, pereinart2018
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat i svært trivelige omgivelser.
Vi prøvde det meste av maten og alt var veldig godt. Håper å få komme tilbake senere.

1  Takk, Paalnesteby
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig plass, avslappende overnatting, nydelig middag, idyllisk plass og hyggelig betjening. Anbefales

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Ranijo
Anmeldt 21. august 2019

Veldig hyggelig restaurant med fabelaktig utsikt fra vindusbordene. Særdeles flink og hyggelig servitør- lokal jente som hadde glimt i øyet og det lille ekstra. Hovmesteren hadde styr på restauranten sin, så alt gikk på skinner uten å være stivt. Vi valgte klippfisk, og angret ikke, selv om det var store porsjoner. Delikat fiskesuppe til forrett. Lokalt øl, Styrbord og Babord smakte også veldig godt. Restauranten ligger på en øy rett utenfor Atlanterhavsveien.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Hilskjef

Reisende som så på Restaurant Ytterbrygga - Håholmen Havstuer, så også på

Har du vært i Restaurant Ytterbrygga - Håholmen Havstuer? Del dine erfaringer!