“God lunsj”
Anmeldelse av Bjartmars Favorittkro

Bjartmars Favorittkro
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Kårvåg
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: God mat i hyggelige omgivelser ved Atlanterhavsveien. Du får et fint utsikt over hav og holmer. Våre kokker bruker lokale råvarer og lager maten fra bunnen.
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted, fin utsikt og god mat, litt seig tempura på fish&chipsen, men fisken inni var veldig god! Sjøkrepsen var utsøkt!

Takk, 187kajap

Anmeldt 6. juli 2020

Det er virkelig et bra sted å sitte for en pause og en matbit, Det gikk litt treigt kanskje men ikke sånn at det ble plagsomt. Maten matchet ikke helt utsikten.... Kremet fiskesuppe var mer som en fiskebuljong

1  Takk, RexRodney
Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Veldig bra både hovedrett og dessert. Spiste fish and chips. Jenta som serverte var både blid og hjelpsom.

Takk, Steinar W
Anmeldt 18. juni 2020 via mobile enheter

Snublet over denne kroa på biltur, og fant et idyllisk landskap på kroens sitteplasser ute. Betjeningen var veldig hyggelig, serviceinnstilt og påstå at alle besøkende (både to- og firebeinte) hadde det bra.

Tilbehøret til maten var veldig god, men jeg fikk en gjennomstekt biff hvor jeg hadde bedt om noe helt annet. Desserten var også veldig god, men jeg fikk en kake hvor jeg hadde bestilt en brownie. Ellers var opplevelsen og servicen rundt så upåklagelig at en tur innom vil berike opplevelsen på turen ved Atlanterhavsveien.

Takk, Ine-Marit94
Anmeldt 7. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde lenge snakket om å legge søndagsturen til Bjartmars favorittkro da vi hadde hørt at maten skulle være så god. I dag tok vi turen, men maten ble dessverre en skuffende opplevelse. Man kunne velge mellom fransk oksegryte og bouillabaisse. Oksegryten så ut som en brun lapskaus med en klatt stappe til. Kjøttet var tørt og seigt. Liten porsjon. Bouillabaissen skulle inneholde kamskjell, piggvar og breiflabb, men her var det store biter med poteter med skall, squash og laks som dominerte. Kraften var tynn og med svært syrlig smak. Minnet om smaken av sylteagurk. Maten var heller ikke særlig varm. Brødet som kom med suppen og karamellpuddingen til dessert var god.

Takk, Ambassador325335

Reisende som så på Bjartmars Favorittkro, så også på

Har du vært i Bjartmars Favorittkro? Del dine erfaringer!