“Nydelig utsikt, skuffende mat”
Anmeldelse av Bjartmars Favorittkro

Bjartmars Favorittkro
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Kårvåg
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: God mat i hyggelige omgivelser ved Atlanterhavsveien. Du får et fint utsikt over hav og holmer. Våre kokker bruker lokale råvarer og lager maten fra bunnen.
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Både navnet og beliggenheten bar bud om en god lunchopplevelse. Bestilte sjøkreps. Hvit duk, hummergaffel og kloknekker, og skyllebolle med sitron, var virkelig lovende. Skuffende sjøkreps, seige som viskelær, mon om de hadde vært frosne? Størrelsen på krepsene varierte veldig, fra Ok til «bitteliten» noe som normalt gjør det vanskelig med jevn tilberedning. Fikk fire kreps, men bare 1 klo, gjorde kloknekkeren overflødig. Deilig brød og god service fra smilende servitør. Sted med potensiale om kvaliteten på kjøkkenet heves noen hakk.

Takk, Gourmetbabe

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted, fin utsikt og god mat, litt seig tempura på fish&chipsen, men fisken inni var veldig god! Sjøkrepsen var utsøkt!

Takk, 187kajap
Anmeldt 6. juli 2020

Det er virkelig et bra sted å sitte for en pause og en matbit, Det gikk litt treigt kanskje men ikke sånn at det ble plagsomt. Maten matchet ikke helt utsikten.... Kremet fiskesuppe var mer som en fiskebuljong

1  Takk, RexRodney
Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Veldig bra både hovedrett og dessert. Spiste fish and chips. Jenta som serverte var både blid og hjelpsom.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Steinar W
Anmeldt 18. juni 2020 via mobile enheter

Snublet over denne kroa på biltur, og fant et idyllisk landskap på kroens sitteplasser ute. Betjeningen var veldig hyggelig, serviceinnstilt og påstå at alle besøkende (både to- og firebeinte) hadde det bra.

Tilbehøret til maten var veldig god, men jeg fikk en gjennomstekt biff hvor jeg hadde bedt om noe helt annet. Desserten var også veldig god, men jeg fikk en kake hvor jeg hadde bestilt en brownie. Ellers var opplevelsen og servicen rundt så upåklagelig at en tur innom vil berike opplevelsen på turen ved Atlanterhavsveien.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Ine-Marit94

Reisende som så på Bjartmars Favorittkro, så også på

Har du vært i Bjartmars Favorittkro? Del dine erfaringer!