“Skuffende, nok en gang ”
Anmeldelse av Bjartmars Favorittkro

Bjartmars Favorittkro
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Kårvåg
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: God mat i hyggelige omgivelser ved Atlanterhavsveien. Du får et fint utsikt over hav og holmer. Våre kokker bruker lokale råvarer og lager maten fra bunnen.
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en dårlig matopplevelse på Bjartmars for en tid tilbake, men tenkte å gi dette stedet en sjanse til. Kjøpte fish and chips, men ble nok en gang skuffet. Retten så delikat ut ved servering, men det visste seg å være mest frityrrøre og lite fisk inni. Fisken var litt geléaktig og smakte ikke godt. Chipsen var helt Ok. Bjartmars blir dessverre ikke vår favoritt, og vi lar det nok bli med de to besøkene der.

Takk, Ambassador325335

Anmeldt 16. juli 2020

Skuffet over måltidet. Bestilte biff middag. Biff og saus var god, men det var lite mat. Poteten bar preg av å være gamle/oppvarmet. De var seige. Klaget på potetene, fikk etter en stund tilbud om ny potet, men da var biff og resterende grønnsaker spist opp. Burde fått prisavslag eller tilbud om dessert når maten ikke leverer.

Takk, 347julieo
Anmeldt 16. juli 2020

To sultne damer som hadde vært på lang fjelltur, tenkt å unne seg en god biff, som belønning. Vært her flere ganger før, og vært fornøyd. Men skuffelsen var stor, da det var lite mat, og potetene som fulgte med, så inntørket og dårlig ut. Det viste seg å være riktig, potetene måtte være gamle da de var harde, seige og flekkete, og vi ga beskjed om dette til hun som serverte oss. Hun beklaget, og kom tilbake til bordet og lurte på om vi ville ha ny potet. Siden det var så lite på tallerkenen i utgangspunktet, hadde vi nesten spist opp alt, foruten potetene. Så det takket vi nei til. Fikk heller ikke noe tilbud om reduksjon i pris, og vi hadde ikke engang syntes måltidet hadde vært verdt pengene (over 300 kr pr stk), selv med normal grei potet. Vi kommer ikke tilbake.

Takk, Torill D
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig utsikt og god mat.
Vi spiste fiskesuppe og kyllingsalat. Fulgte med et brød som smakte fantastisk.
Anbefales.

1  Takk, JI N
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Både navnet og beliggenheten bar bud om en god lunchopplevelse. Bestilte sjøkreps. Hvit duk, hummergaffel og kloknekker, og skyllebolle med sitron, var virkelig lovende. Skuffende sjøkreps, seige som viskelær, mon om de hadde vært frosne? Størrelsen på krepsene varierte veldig, fra Ok til «bitteliten» noe som normalt gjør det vanskelig med jevn tilberedning. Fikk fire kreps, men bare 1 klo, gjorde kloknekkeren overflødig. Deilig brød og god service fra smilende servitør. Sted med potensiale om kvaliteten på kjøkkenet heves noen hakk.

Takk, Gourmetbabe

Reisende som så på Bjartmars Favorittkro, så også på

Har du vært i Bjartmars Favorittkro? Del dine erfaringer!