“Godt måltid og fantastisk utsikt.”
Anmeldelse av Bjartmars Favorittkro

Bjartmars Favorittkro
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Kårvåg
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: God mat i hyggelige omgivelser ved Atlanterhavsveien. Du får et fint utsikt over hav og holmer. Våre kokker bruker lokale råvarer og lager maten fra bunnen.
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Et utrolig godt måltid, med god størrelse på porsjonene. Hyggelig betjening og en utrolig utsikt. Dette er stedet å stoppe for et godt måltid til en hyggelig pris.

1  Takk, ArntJ9

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fint og rent lokale og hyggelig betjening. Vi var 5 voksne og 6 barn til bords. Ikke alle fikk maten samtidig dessverre. Veldig små porsjoner og ganske dyrt ! Smakløs fish and chips. Smakløs fiskesuppe. God baccalao. Dagens høydepunkt var blåskjellene.
Total rating: 6/10

Takk, Kåre L
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Benytter hver anledning til å stoppe ved Bjartmars favorittkro. Den ligger ved inngangen til Atlanterhavsveien fra nord. Får du sjansen, kjøp middagen din der. Denne gang bestilte vi 3 retters meny med bacalaoboller til forrett, biff og til sist creme brulee. Maten var fortreffelig og servicen upåklagelig. Vi kommer tilbake!

Takk, TerjeB81
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi stoppet på vår tur på Atlanterhavsveien og det anbefaler vi andre og gjøre å!!! Vi spiste fish and chips som overtreffet våre forventninger enormt! Burgeren var også kjempegode!

Takk, annabJ3618LN
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte fish and chips som kan anbefales. Veldig hyggelig personale. Litt preg av at de hadde mye å gjøre, for bordet vårt var sølete og papirduken ble ikke byttet. Ellers ingenting å utsette.

Takk, marianns01

Reisende som så på Bjartmars Favorittkro, så også på

Har du vært i Bjartmars Favorittkro? Del dine erfaringer!