Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Vi hadde et fantastisk døgn på holmen, med fantastisk god service, nydelig mat og drikke og en ubeskrivelig god atmosfære. Kom å hentet oss med båt og fraktet oss ut til holmen og blei vist til rommet som var koselig innredning, kaffe og te var på rommet.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, thorsindres
ketiljp, General Manager på Håholmen Havstuer By Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2020

Hei,
Tusen takk for besøket og veldig hyggelig tilbakemelding.
Mvh Håholmen Havstuer

Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Vi har vært her før og spist, og ville gjerne oppleve den ro og fred som stedet innyndet til. Første kveld hadde vi ovnsbakt klippfisk med potet- og ertepuré som smakte utrolig godt. Meget god service fra en ung dame som hele tiden passet på at vi hadde det vi trengte, blant annet en meget god rosévin . Litt dyrt, men verdt pengene.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, abpeder
Anmeldt 30. juni 2019

Dette stedet var en opplevelse som går inn helt i toppsjiktet av alle flotte steder jeg har sett. Alt er gjennomført fra bygninger til rom, en fryd å bare kunne går rundt på øya. Nydelig mat i restauranten. Vi synes været var veldig dårlig, men den type vær var visst helt normalt fikk vi vite. Men selv med dårlig vær er det et sted man bør få med seg minst en gang i livet.

Dato for oppholdet: juni 2019
2  Takk, remof385
Anmeldt 6. oktober 2018

Prøvde å arrangere event på Håholmen, men ble bare møtt med en snerpete tone i telefonen. Ba meg sende mail i stedet og så skulle de svare om de hadde tid. Etter det fikk jeg ikke noe mer svar fra de.

Synd at dårlige drift og kundebehandling skal ødelegge for en slik perle.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, thorsgaard
ElisabethH2022, Leder  på Håholmen Havstuer By Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Hei,
Beklager denne hendelsen. Her har e-posten din ikke blitt fulgt opp ser jeg. Jeg har ingen forklaring til at dette har skjedd, annet en menneskelig svikt. Vi vil svært gjerne ha deg som gjest på Håholmen Havstuer og håper du ved en annen anledning tar kontakt med oss.

Anmeldt 30. juli 2018

Man blir hentet med båt til angitte tider om man ikke kommer seg dit med engen båt. En flott holme med gamle hus som er godt tatt vare på. Det finnes rom for utleie og en restaurant med veldig god mat. Kan anbefale Klippfisken som var nydelig. Kunne gjerne ha spist en dobbel porsjon:)
Utstilling av viking skip finnes også.
Dette er et flott sommersted hvor man kan ha større lag som bryllup og bursdag.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Stokk
Elisabeth H, Leder  på Håholmen Havstuer By Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2018

Hei,
Takk for din tilbakemelding. Velkommen tilbake ved en senere anledning.