Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Unikt sted beliggende helt ytterst i havgapet. Fantastisk koselige rom omgitt av flott natur.

Båtskyss med en Saga Siglar kopi var en fin opplevelse. Hyggelig betjening.

Middagsmeny kunne vært bedre. Sitronmarinert kveite var ikke en ceviche, men saltet kveite med sitron på en brødskive. Fiskesuppa var god.

Meget god champagne!

Takk, andershr-hr
Ketil Jentoft, General Manager på Håholmen Havstuer By Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Hei Anders. Takk for tilbakemeldingen din. Ser at menyen ikke innfridde og det var synd. I menyen står sitrusmarinert, så tanken er ikke ceviche.
Godt at fiskesuppen innfridde.

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Helt særegne omgivelser, helt grei standard, men det sto ikke i forhold til prisen, som er for høy. Litt kjedelig frokost. Servicen har imidlertid særdeles god. Hyggelig kro med god stemning på kvelden.

Takk, trondg597

Hei,
Takk for tilbakemeldingen din. Vi tar med oss forbedringsområdene videre og godt å se at dere likte både service og kroa.
Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Vi hadde et fantastisk døgn på holmen, med fantastisk god service, nydelig mat og drikke og en ubeskrivelig god atmosfære. Kom å hentet oss med båt og fraktet oss ut til holmen og blei vist til rommet som var koselig innredning, kaffe og te var på rommet.

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, thorsindres
ketiljp, General Manager på Håholmen Havstuer By Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2020

Hei,
Tusen takk for besøket og veldig hyggelig tilbakemelding.

Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Vi har vært her før og spist, og ville gjerne oppleve den ro og fred som stedet innyndet til. Første kveld hadde vi ovnsbakt klippfisk med potet- og ertepuré som smakte utrolig godt. Meget god service fra en ung dame som hele tiden passet på at vi hadde det vi trengte, blant annet en meget god rosévin . Litt dyrt, men verdt pengene.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, abpeder
Anmeldt 30. juni 2019

Dette stedet var en opplevelse som går inn helt i toppsjiktet av alle flotte steder jeg har sett. Alt er gjennomført fra bygninger til rom, en fryd å bare kunne går rundt på øya. Nydelig mat i restauranten. Vi synes været var veldig dårlig, men den type vær var visst helt normalt fikk vi vite. Men selv med dårlig vær er det et sted man bør få med seg minst en gang i livet.

Dato for oppholdet: juni 2019
2  Takk, remof385