Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Priceline
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse, henting i vikingskip, silkemyke senger i gammel kystkultur, veldig god mat og service. Blikkstille hav i maksvær var prikken over i-en. Perfekt spansk rødvin til klippfisk servert på Ytterbrygga Restaurant.

Takk, TangoLima63
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Dette er sted flere bør unne seg et besøk til. Her blir du hentet i trebåt og brakt til det gamle fiskeværet på Håholmen.
Trivelige rom eller små leiligheter i alle de gamle bygningene. Vi bodde i Stallen.
Når været også er så flott som det var da vi var her, er det vanskelig å ikke la seg begeistre av den flotte naturen.

1  Takk, pereinart2018
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig og fint sted i fantastiske naturomgivelser. En smilende og imøtekommende betjening. Et utmerket kjøkken med vennlig betjening, som strakk seg litt ekstra for å tilfredsstille også barnas ønsker og behov.

Takk, PeggyS403
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

For en perle, ute i havgapet! Vi bodde på et av de historiske rommene, Sjøstua og det var virkelig som å komme tilbake til slutten av 1800 tallet, men med bekvemmeligheter som gode senger og et bra bad. Nydelig mat i restauranten og trivelig pub. Anbefales på det varmeste!

Takk, N3628WKchristines
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her 2 netter og hadde det helt topp. Utrolig koselig plass med hyggelige folk. Vi fikk låne båt og fiskeutstyr og hadde et veldig fint opphold. Maten på restauranten er kjempebra og vi kommer svært gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Paalnesteby
Ketil Jentoft, General Manager på Håholmen Havstuer by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei,
Tusen takk for super tilbakemelding og godt å se dere hadde et flott opphold.
Hjertelig velkommen tilbake.
Mvh Håholmen Havstuer